PracaGrupypl.praca.dyskusje › bilans emerytalny składki vs. wypłacane emerytury

  • 1. Data: 2012-02-22 19:09:48
    Temat: bilans emerytalny składki vs. wypłacane emerytury
    Od: " g-jaro" <j...@N...gazeta.pl>

    Dobry,
    Czy ktoś mógłby prostemu człowiekowi wyjaśnić taką oto zagwozdkę:

    1/ liczba emerytów i rencistów ok. 7,5 mln. Wypłacane świadczenia ok. 12 mld
    miesięcznie.

    2/ liczba zatrudnionych ok 15 mln. średnia płaca brutto 3,5 tys. Czyli składki
    na ZUS ok. 19 mld.

    To wszystko oczywiście tak pi*oko*drzwi. Niemniej ciągle daje to bilans na
    plus ok 7 mld. Ja rozumiem, że cała ZUS machina może zeżreć 7 mld. Ale to
    ciągle jeszcze się bilansuje. Gdzie błąd w obliczeniach (bo musi być skoro
    każą nam pracować dłużej "bo deficyt").

    Pzdr,
    g-jaro

  • 2. Data: 2012-02-23 04:02:52
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik " g-jaro" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ciągle jeszcze się bilansuje. Gdzie błąd w obliczeniach (bo musi być skoro

    No i kolejny błąd: 15mln zatrudnionych, 7,5mln emerytów i rencistów czyli na
    jednego emeryta przypada dwóch zatrudnionych, a Tusk mówił że czterech.

  • 3. Data: 2012-02-23 09:29:48
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dobre pytanie, Tusk schował do kieszeni i udaje, że nie ma, jego koledzy też
    pochowali po skarpetkach i mówią, że nie ma... to zwykli złodzieje, jak
    ludzie się mogą na to nabierać...

  • 4. Data: 2012-02-23 10:11:52
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dla nauczycieli jakoś jest kasa z PO, dla policjantów też jest, kto jeszcze
    dostał ostatnio?

  • 5. Data: 2012-02-23 12:11:27
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dodam jeszcze, bo jest okazja, że najwyższe emerytury w polsce mają byli
    radykalni działacze służby bezpieczeństwa... ich emerytury, w
    przeciwieństwie do naszych pensji, są rewaloryzowane co rok... a każdy
    POwski dyrektorek ma za punkt honoru zatrudnienie sbków na stanowiska
    cieciów przez co rynek ten opanowali sami kryminaliści...

  • 6. Data: 2012-02-23 12:42:36
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Emeryt" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik " g-jaro" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No i kolejny błąd: 15mln zatrudnionych, 7,5mln emerytów i rencistów czyli
    > na jednego emeryta przypada dwóch zatrudnionych, a Tusk mówił że czterech.

    dokładniej wg.dzisiejszego GUS:
    - zatrudnionych: 16,1 mln
    - bezrobotnych: 2,3 mln

  • 7. Data: 2012-02-23 12:50:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-23, Emeryt <w...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > dokładniej wg.dzisiejszego GUS:
    > - zatrudnionych: 16,1 mln
    > - bezrobotnych: 2,3 mln

    To teraz pytanie, czy:
    "zatrudniony" <= (tylko i wyłącznie) => "umowa o pracę", czy nie.
    Bo jak nie, to Twoje proste porównania się niestety nie sprawdzą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2012-02-23 16:49:23
    Od: Zenek <t...@p...pl>

> [...]
    > POwski dyrektorek ma za punkt honoru zatrudnienie sbków na stanowiska
    > cieciów przez co rynek ten opanowali sami kryminaliści...

    I co im zrobisz ?

    A trzeba bylo0 tak jak w rumunii pod mur i w łeb bez sadu a tak to sobie
    wrzoda na dupie zostawilismy ktory sie rozrasta.

  • 9. Data: 2012-02-23 20:27:41
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > I co im zrobisz ?

    właśnie, aż strach pomyśleć, skoro takie rzeczy dzieją się na samym dole, to
    co dzieje się na wyższych szczeblach hierarchii...

  • 10. Data: 2012-02-23 20:30:27
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    > właśnie, aż strach pomyśleć, skoro takie rzeczy dzieją się na samym
    > dole, to co dzieje się na wyższych szczeblach hierarchii...

    Nie chcij wiedziec, znajoma kurwa pracujaca w znanym burdelu opowiadala
    mi co wyprawiaja te nasze ELYTY z koziej dupy.