PracaGrupypl.praca.dyskusjeale za to w sobote... [wypowiedzenie] › ale za to w sobote... [wypowiedzenie]
  • Data: 2004-03-29 21:53:46
    Temat: ale za to w sobote... [wypowiedzenie]
    Od: neco <h...@-...poprostu.net> szukaj wiadomości tego autora

    KP powiada:

    § 2^1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc
    albo ich wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim
    dniu miesiąca.

    (wypowiedzenie 2 tygodnie)

    Tzn. w sobotę WŁĄCZNIE? A czy w takim razie jeżeli mój pracodawca,
    "pozwala" mi przyjść do pracy w rzeczoną, ostatnią sobotę, na godz. 21 w
    celu zrobienia "nocki" to mam przyjsc na 21 i wyjść o 24? ;-)
    Czy wogóle mogę powiedzieć, że jak chce to mogę przyjść na rano, ale
    nocka juz się nie mieści w okresie wypowiedzenia?