PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiany w Kodeksie Pracy

  • 1. Data: 2002-11-28 20:34:36
    Temat: Zmiany w Kodeksie Pracy
    Od: "Luisa" <l...@p...onet.pl>

    Gdzie mogę znaleźć informacje nt. wprowadzonych ostatnio zmian do KP?
    Pozdrawiam,
    Luiza

  • 2. Data: 2002-11-29 01:30:44
    Temat: Re: Zmiany w Kodeksie Pracy
    Od: thaniel <t...@g...pl>

    Luisa wrote:
    > Gdzie mog? znale 1/4 ae informacje nt. wprowadzonych ostatnio zmian do KP?
    > Pozdrawiam,
    > Luiza

    ***** 2 grudnia *****

    Do gazety "Puls Biznesu" zostanie do?a;czony CD ROM.
    P?yta zawiera najnowsze zmiany w Prawie Pracy, wchodza;ce w z.ycie 29
    listopada.

    P?yta zawiera akty prawne aktualne na dzien' 29 listopada 2002
    udoste;pnione przez Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis.

  • 3. Data: 2002-11-29 09:03:40
    Od: "Luisa" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > P?yta zawiera akty prawne aktualne na dzien' 29 listopada 2002
    > udoste;pnione przez Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis.

    Dzieki! Znalazlam tez tutaj:
    http://www.e-prawnik.pl/

    Pozdrawiam,
    Luiza