PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana pacy - czy warto. Prosze o opinie.

  • 1. Data: 2004-06-21 10:44:01
    Temat: Zmiana pacy - czy warto. Prosze o opinie.
    Od: 8cali <8...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Chcialbym uslyszec wasze zdanie na pewnien temat.
    Z dniem 31 maja tego roku musialem rozstać sie z dotychczasowym
    pracodawcą. Branża informatyczna.
    Bylem w tej szczesliwej sytuacji ze 2 czerwca poszedłem juz do nowej
    firmy, z wyplatą porównywalną do poprzedniej, w kazdym razie nie gorszą.

    Wszystko na początku bylo super. Ale bezposrednim przeloznym jest
    kobieta, ktora daje sie we znaki Podteksty o mojej wiedzy czy jej braku
    sa juz standardem.
    Po dosc dlugim czase pracy z samymi facetami w bardzo wspanialym
    towarzystwie i idealnej atmosferze pracy teraz po 15 minutowej wymianie
    zdan z moja przelozona dochodze do siebie 2 godziny.
    Mam poprostu dosc!

    I teraz mam do Was , szanowni grupowicze pytanie.
    Mam zarejestrowaną firme (Takze branza informatycza) podpisane umowy o
    rozwiazaniach technologoicznych z kilkoma firmami. A na horyzoncie widac
    nastepne a takze moglbym wystepować o wyłacznosc na PL.

    Czy nie rzucic tego etatu w cholere, nie skupic sie ze szczerą i
    zadawalająca checia do pracy na swojej firmie, zacząc cos w koncu wokól
    siebie robic a nie wiecznie dla kogos?
    Moja firma ma zaplecze techniczne, dosć sprecyzowany kierunek i wiedze
    techniczną. Dziala w Warszawie.

    Proszę, poradzcie co robic?

    Pozdrawiam i czekam na opinie

  • 2. Data: 2004-06-21 10:59:34
    Temat: Re: Zmiana pacy - czy warto. Prosze o opinie.
    Od: "wlemac" <mw[nospam]@wlekus.com>

> [...]
    > siebie robic a nie wiecznie dla kogos?
    > Moja firma ma zaplecze techniczne, dosć sprecyzowany kierunek i wiedze

    oczywiscie ze rzucic
    tylko osoby ktore ryzykuja cos w zyciu osiagaja cos wiecej niz tylko skromna
    emeryturke

    zycze powodzenia z wlasna firma

    pozdrawiam
    wlemac

  • 3. Data: 2004-06-21 11:15:09
    Od: "Aleksandra Mruczek" <p...@N...noping.org>

  • 4. Data: 2004-06-21 11:24:02
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "8cali" <8...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko na początku bylo super. Ale bezposrednim przeloznym jest
    > kobieta, ktora daje sie we znaki Podteksty o mojej wiedzy czy jej braku
    > sa juz standardem.

    Nie to zebym jakies aluzje czynil do jednego z naglowkow posta, ale wez ja
    porzadnie wy...j

    BP,MSPANC

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 5. Data: 2004-06-21 11:33:10
    Od: 8cali <8...@w...pl>

    > Nie to zebym jakies aluzje czynil do jednego z naglowkow posta, ale wez ja
    > porzadnie wy...j

    ODPADA zdecydowanie

  • 6. Data: 2004-06-21 12:52:41
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > siebie robic a nie wiecznie dla kogos?
    > Moja firma ma zaplecze techniczne, dosć sprecyzowany kierunek i wiedze

    Jesli finansowo nie dostaniesz na tyle w tylek, zeby skonczyc pod mostem to
    olac pania kierownik i tyle. Moze pani kierownik za 2 lata przyjdzie do
    twojej firmy z CV i wtedy zatrudnisz ja jako wspanialego zawodowca ?:)

    Tomek

  • 7. Data: 2004-06-21 16:01:52
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    8cali <8...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > siebie robic a nie wiecznie dla kogos?
    > Moja firma ma zaplecze techniczne, dosć sprecyzowany kierunek i wiedze

    Kolego drogi, najgorszą rzeczą jest podejmowanie jakiś chaotycznych i
    lekkomyślnych decyzji. A tak jest w twoim przypadku. Najpierw rzucasz pracę
    w firmie, gdzie miałeś (jak sądzę) ustabilizowaną pozycje, podejmujesze
    pracę w nowej, po piętnastu minutach jesteś zniechęcony i nagle postanawiasz
    zacząć własną działalność ?

    Przeciez zmieniając pracę chyba na coś liczyłeś - na co ?

    Na twoim miejscu to bym najpierw jakiś czas popracował w nowej firmie - gdyż
    chyba na coś liczyłeś. Może z czasem jednak osiągniesz cel jaki sobie
    postawiłeś. Dopiero wtedy zastanów się co dalej. W CV faktalnie wygląda
    pacjent, który po 15-u minutach zmienia prace.

    Jeśli chodzi o pracę na własny rachunek, to sobie porządnie to najpierw
    przekalkuluj. Oprócz świetnej zabawy, trzeba jeszcze niestety z czegoś
    zapłacić za mieszkanie, benzynę i coś do garnka włożyć. Czasy łatwych
    pieniędzy już się dawno skończyły.

  • 8. Data: 2004-06-21 19:45:04
    Od: 8cali <8...@w...pl>

> [...]
    > pracę w nowej, po piętnastu minutach jesteś zniechęcony i nagle postanawiasz

    Nie rzucam, na trawe poszło 40 osób.

  • 9. Data: 2004-06-21 19:46:20
    Od: 8cali <8...@w...pl>

> [...]
    > przekalkuluj. Oprócz świetnej zabawy, trzeba jeszcze niestety z czegoś
    > zapłacić za mieszkanie, benzynę i coś do garnka włożyć. Czasy łatwych

    Co do reszty sie zgadzam, swiete slowa!

  • 10. Data: 2004-06-23 20:18:50
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    A ja ci powiem, "Badz panem swego losu". Ja zrobilem to co ty planujesz.
    Podjalem dobra decyzje.

    Pawel P.