PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dublin /szukam pracy

  • 1. Data: 2004-06-21 10:45:42
    Temat: Dublin /szukam pracy
    Od: "3xz" <3...@w...pl>

    Na koniec sierpnia planuje wyjazd do Dublina.
    Oczywiście w poszukiwaniu lepszego jutra.
    Miło by było nie jechać tam w "ciemno",
    więc oczekuje na propozycje pracy.

    3...@w...pl

  • 2. Data: 2004-06-21 11:45:03
    Temat: Re: Dublin /szukam pracy
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik "3xz" <3...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Na koniec sierpnia planuje wyjazd do Dublina.
    > Oczywiście w poszukiwaniu lepszego jutra.
    > Miło by było nie jechać tam w "ciemno",
    > więc oczekuje na propozycje pracy.

    Łał. Jestem pod wrażeniem twojej aktywności w szukaniu pracy.

    andrzej

  • 3. Data: 2004-06-21 13:25:37
    Od: Kuba <r...@n...mielonki.interia.pl>

    3xz wrote:
    > Na koniec sierpnia planuje wyjazd do Dublina.
    > Oczywiście w poszukiwaniu lepszego jutra.
    > Miło by było nie jechać tam w "ciemno",
    > więc oczekuje na propozycje pracy.

    Tak, a te grupe czytaja tysiace Dublinczykow...

  • 4. Data: 2004-06-21 14:36:02
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    www.monster.ie

    Pozdrawiam