PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnie MCP

  • 1. Data: 2004-03-27 13:45:29
    Temat: Zatrudnie MCP
    Od: <d...@o...pl>

    Zatrudnie na dobrych warunkach osobę z tytułem Microsoft Certified Partner

  • 2. Data: 2004-03-27 14:36:57
    Temat: Re: Zatrudnie MCP
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:c440hh$1p4$1@news.onet.pl...

    > Zatrudnie na dobrych warunkach osobę z tytułem Microsoft Certified Partner

    Chcesz o tym porozmawiać?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-03-27 14:47:47
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Zatrudnie na dobrych warunkach osobę z tytułem Microsoft Certified
    Partner

    Nie ta grupa. Nawiasem mowiac obawiam sie ze MCP to na peczki znajdziesz,
    zawez troche zakres poszukiwan do MCSA, lub lepiej MCSE

    F.M.T

  • 4. Data: 2004-03-28 09:47:43
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Sat, 27 Mar 2004 15:47:47 +0100, gdy "F.M.T"
    <f...@b...com> napisał:

    >Partner
    >
    >Nie ta grupa. Nawiasem mowiac obawiam sie ze MCP to na peczki znajdziesz,
    >zawez troche zakres poszukiwan do MCSA, lub lepiej MCSE

    A po co, skoro mu MCP wystarczy? :)
    Reagujesz jak typowy nielubiany na tej grupie pracodawca :-)

    Ludzi MCSA jest mniej ale i kosztują więcej.

    r.