PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak sprawdzic czy ktos nie oszuka?

  • 1. Data: 2004-03-27 11:11:30
    Temat: jak sprawdzic czy ktos nie oszuka?
    Od: "Demona" <v...@o...pl>

    Witam!
    Chcialam sie zapytac, jak sprawdzic osobe, ktora nie jest zadna firma, tylko
    sama wyszukuje rodziny dla au-pair?
    Wlasnie zastanawiam sie nad podjeciem oferty przez mila dziewczyne, z ktora
    bardzo dlugo rozmawialam i zrobila na mnie dobre wrazenie. Jednak chcialabym
    sie upewnic, czy bedzie wiarygodna i nie wyludza tylko pieniazkow, albo nie
    znajduje czegos innego niz rodzina...
    Po prostu nie wiem, jak sprawdzic owa dziewczyne pod wzgledem wiarygodnosci.
    --
    Demona
    _____

  • 2. Data: 2004-03-28 02:38:37
    Temat: Re: jak sprawdzic czy ktos nie oszuka?
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "Demona" <v...@o...pl> wrote in message
> [...]
    nie
    > znajduje czegos innego niz rodzina...
    > Po prostu nie wiem, jak sprawdzic owa dziewczyne pod wzgledem

    1) Popros o kontakt do osob ktorym juz zorganizowala prace.
    2) Obiecaj, ze zaplacisz jej prowizje z pierwszej wyplaty.
    3) Na miejsce jedz z ojcem lub ze starszym bratem.
    4) Poszukaj w Internecie jakichkolwiek jej sladow (imie_nazwisko, email,
    telefon, adres IP servera jej dostepu do I-netu itd...)

    ---

  • 3. Data: 2004-03-28 07:18:56
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Demona" <v...@o...pl> skribis:

    >Po prostu nie wiem, jak sprawdzic owa dziewczyne pod wzgledem wiarygodnosci.

    Sprobuj zaplacic jej po usludze.

    I moze popatrz na dol mojego posta do stopki.
    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Nie daj sie oszukac! Zostales oszukany? Przestrzez innych!
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/

  • 4. Data: 2004-03-28 23:26:16
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    l.e:h; <2...@4...com> :

    > "Demona" <v...@o...pl> skribis:

    > Sprobuj zaplacic jej po usludze.
    >
    > I moze popatrz na dol mojego posta do stopki.

    A może faktycznie wprowadzić jakąś funkcję Depozytariusza w stosunku do
    ofert prac zagranicznych?

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)