PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp.

  • 11. Data: 2009-01-01 20:49:27
    Temat: Re: Zalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > O tym piszę.

    > Nie wymaga, jednak dobrze miec cos na poprcie swoich słów. Pracodawca
    > zezna, że pieniądze przelał. Oczywiście, można zażądać okazania polecnia
    > przelewu, wtedy rozprawa zostanie odroczona - a przedpiścy chodziło, żeby
    > miec wyrok po jednym posiedzeniu sądu.

    Ale przedstawienie braku przelewu na wyciągu nic tu nie zmieni -
    pracodawca powie, że przelał na inne konto, albo w innym terminie.

    Mimo to sprawa może być zakończona na 1 rozprawie - wszak po
    otrzymaniu pozwy pozwany ma obowiązek napisać odpowiedź na pozew, tamże
    przedstawić dowody, jeśli coś przelewał, to ma o tym obowiązek
    poinformować. Zatem na pierwszej rozprawie wszystkie dowody będą już
    odkryte.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2009-01-01 20:49:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Stokrotka pisze:

    > Nie, pierwsza jest zawsze tak zwana rozpoznawca, ławnicy sa nieobecni
    > i tak to uzasadniając praktycznie sąd nie wyda wyroku.

    Bzdura. Pomijając już fakt, że sąd może wydać nakaz zapłaty, to nawet
    po wyznaczeniu rozprawy ławnicy są obecni od początku.

    Reszty nawet nie chce mi się komentować.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2009-01-01 20:56:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 1 Jan 2009 21:43:14 +0100, Stokrotka napisał(a):

    > Stszelano do mnie w sądzie pracy, pobito mnie, policja zrabowała mi
    > komputer.

    I słownik ortograficzny też Ci zabrano.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 14. Data: 2009-01-01 21:01:22
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > po wyznaczeniu rozprawy ławnicy są obecni od początku.
    Bzdura. Pewnie sąd widziałeś tylko na obrazku.

    > Reszty nawet nie chce mi się komentować.
    Pewnie jesteś prawnikiem działającym w imieniu klienta na jego(klienta)
    szkodę.
    To w Polsce norma, a dla autora wątku dodatkowe ostszeżenie.
    Mi pszydzielono prawnika z użędu zdaje się 4 lata po rozpoczęciu procesu i
    działali na moją szkodę.
    Np. jeden oddał na sali sądowej podczas rozprawy __oryginał__potwierdzenia
    nadania ważnego pisma mojemu byłemu pracodawcy. Musiałam potem pisać pisma
    na pocztę by mieć potwierdzenie , że list dotarł.
    Oczywiście stawia to też w niezwykle korupcyjnym świetle także sędzinę,
    bezczelną, bo zabroniła mi się odzywać.
    Co jeden prawnik to był gorszy.
    Sędziowie za kraty!
    Zamienić sądy na więzienia, prawnicy - pszestępcy już tam są.

    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

  • 15. Data: 2009-01-01 21:02:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-01, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > I słownik ortograficzny też Ci zabrano.

    Stokrotki nie poznajesz? Przeczytaj jej sygnaturkę. ;)

    ---

    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2009-01-01 21:12:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Stokrotka pisze:
    > Bzdura. Pewnie sąd widziałeś tylko na obrazku.

    Nie, widziałem to na własnej sprawie, kiedy byłem powodem.

> [...]
    > Co jeden prawnik to był gorszy.
    > Sędziowie za kraty!
    > Zamienić sądy na więzienia, prawnicy - pszestępcy już tam są.

    Pamiętam te Twoje flejmy ortograficzne sprzed kilku lat :)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2009-01-01 21:15:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 21:49:27 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Ale przedstawienie braku przelewu na wyciągu nic tu nie zmieni -
    > pracodawca powie, że przelał na inne konto, albo w innym terminie.

    Pracodawca może powiedzieć, jednak szanse na to juz mniejsze. Poza tym
    sprawa dotyczy kilku płatności, w tym części opóźnionych, więc wykazanie
    dat kiedy pieniądze zostały przelane jest zasadne.

    Może olać obowiązek.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 18. Data: 2009-01-01 21:19:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

> [...]
    > sprawa dotyczy kilku płatności, w tym części opóźnionych, więc wykazanie
    > dat kiedy pieniądze zostały przelane jest zasadne.

    Dowody niezgłoszone w terminie powodują ich utratę, skoro zatem
    pracodawca nie przedstawi dowodów wpłaty, sytuacja na rozprawie będzie
    już jasna.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2009-01-01 21:29:29
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Nie, widziałem to na własnej sprawie, kiedy byłem powodem.
    Musisz mieć plecy, albo ktoś ci bliski znajomy,
    ewentualnie sam jesteś w skorumpowanoej mafi.

    Operuje medyk polityka, ogląda go i mamrocze:
    obojczyk jest, żebro jest, łopatka też,
    ale gdzie ten kregosłup? Gdzie ten kręgosłup?
    Nie mogę znaleźć....

  • 20. Data: 2009-01-01 21:55:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 22:19:28 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Dowody niezgłoszone w terminie powodują ich utratę, skoro zatem
    > pracodawca nie przedstawi dowodów wpłaty, sytuacja na rozprawie będzie
    > już jasna.

    Nic podobnego.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356