PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zajęcie wypłaty!!!

  • 1. Data: 2003-01-22 10:14:10
    Temat: Zajęcie wypłaty!!!
    Od: e...@w...pl

    Mam pytanie odnośnie odpowiedzialności materialnej. W lipcu 2002 podpisałam
    umowę o odpowiedzialności materialnej za powierzony mi towar, umowę tą
    podpisały też 2 osoby zatrudniane na umowę zlecenie i osoba, która obecnie
    przebywa na urlopie macierzyńskim. Ja oraz pani przebywajaca na urlopie
    macierzyńskim mamy umowy na czas nieokreślony. W lutym nasza firma zostanie
    przejęta przez inną, wszyscy pracownicy dostali wypowiedzenia (koniec
    wypowiedzenia 31.01.br). Od 2 miesięcy jestem na L-4, w tym czasie na moim
    miejscu pracowały już inne osoby (bez umowy). Niedawno dowiedziałam się, iż mój
    szef powiedział, że będę odpowiadała za towar, który się przeterminował i bedę
    ponosiła koszty za ten towar. Poza tym powiedział, że jeśli nie zapłacę,
    dostanę złą opinię na świadectwie pracy (czy na świadectwie pracy w ogóle
    znajduje się opinia?). Opróćz tego szef ciągle straszy, że jeśli nie zapłacę to
    sprawa skończy się w sądzie albo kwotę za ten towar odciągną mi z pensji, którą
    wpłacają mi na konto(czy to jest zgodne z prawem? Czy można zając pracowanikowi
    część pensji od tak, bez jakiegokolwiek nakazu sądowego, czy czegoś w tym
    rodzaju?). Przypomnę, że w między czasie pracowały już na moim stanowisku 4
    nowe osoby, a umowa o odpowiedzialności materialnej jest cały czas jedna. Co Wy
    na to???

  • 2. Data: 2003-01-22 10:25:22
    Temat: Re: Zajęcie wypłaty!!!
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    4
    > nowe osoby, a umowa o odpowiedzialności materialnej jest cały czas jedna.

    W świadectwie nie można wpisać opinii o byłym pracowniku. Są paragrafy i to
    je się wpisuje.
    Zastanawia mnie dlaczego jesteś 2 m-ce na L-4

    Tomek

  • 3. Data: 2003-01-22 11:00:03
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Tomek napisał(a):

    > Zastanawia mnie dlaczego jesteś 2 m-ce na L-4

    to jest az tak dziwne, ze mozna byc przez 2 miechy chorym? Ja bylem
    nawet dluzej i naprawde byly to powazne powiklania, latwo jest kogos
    oskarzyc, ze kantuje ;(, prawdy nikt nie zna (procz samej
    zainteresowanej), a nam nic do tego, jak jest chora to niech bedzie,
    nic nam do tego (imho)

    --
    pozdrawiam rafi
    //taki dzis jakis jestem ;(

  • 4. Data: 2003-01-22 11:36:33
    Od: "Bozo" <b...@b...pl>

    On Wed, 22 Jan 2003 11:14:10 +0100, ewab wrote:
    > Mam pytanie odnośnie odpowiedzialności materialnej. (...)

    Strzelam: Apexim?

  • 5. Data: 2003-01-22 11:39:01
    Od: e...@w...pl

> [...]
    > zostanie
    > iż mój
    > bedę
    > zapłacę to
    > którą
    > pracowanikowi
    > 4
    > Co Wy

    > W świadectwie nie można wpisać opinii o byłym pracowniku. Są paragrafy i to
    > je się wpisuje.
    > Zastanawia mnie dlaczego jesteś 2 m-ce na L-4
    >
    > Tomek
    >
    > Na L-4 przebywam z powodu choroby mojej maleńkiej córeczki, i powikłań
    poporodzie, które zaczynają teraz wychodzić!!!

  • 6. Data: 2003-01-22 12:52:07
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > poporodzie, które zaczynają teraz wychodzić!!!
    >

    > --

    Jeżeli tak jest naprawdę to w porządku.
    Jestem przedrażliwiony na tym punkcie.

    Pozdrawiam i życze córce szybkiego powrotu do zdrowia
    Tomek

  • 7. Data: 2003-01-22 13:08:15
    Od: "Astucci" <A...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bozo" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Strzelam: Apexim?

    To nie strzelaj a czytaj uważniej, bo co Apexim może mieć wspólnego z :
    "Niedawno dowiedziałam się, iż mój szef powiedział, że będę odpowiadała za
    towar, który się przeterminował i będę
    ponosiła koszty za ten towar. "
    ;)

    Pozdr. Astucci

  • 8. Data: 2003-01-22 13:36:35
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Astucci" <A...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "Niedawno dowiedziałam się, iż mój szef powiedział, że będę odpowiadała za

    Apexim miał chyba jakieś problemy, więc może zaczął handlować FMCG ?

    pozdr
    Krzysiek

  • 9. Data: 2003-01-22 16:02:57
    Od: "Bozo" <b...@b...pl>

    On Wed, 22 Jan 2003 14:08:15 +0100, Astucci wrote:
> [...]
    > "Niedawno dowiedziałam się, iż mój szef powiedział, że będę odpowiadała za

    Tyle wspólnego, że być może to właśnie ta firma.
    Strzelam dobrze, a ty myśl wydajniej, ew. jedz miłorząb, lecytynę i
    żeń-szeń (poprawa szybkości i jakości kojarzenia).

    Uzasadnienie strzału dla dociekliwych: właśnie Apexim (i jeden z jego
    szefów, S.F.) w październiku 2002 usiłował wcisnąć mojeje żonie taki kit
    (m.in. odpowiedzialnośc mat.) na umowie o zatrudnienie. Ostatecznie się
    nie zgodziła, ale jedna z jej koleżanek pracująca w A. ponosi niemal identyczne
    konsekwencje swojej głupoty, jakie opisuje ewabp.

  • 10. Data: 2003-01-22 16:29:21
    Od: "Astucci" <A...@p...onet.pl>

> [...]
    identyczne
    > konsekwencje swojej głupoty, jakie opisuje ewabp.

    Może wyraziłem się mało jasno, więc uzasadnię to w inny sposób, bo widzę że
    logika skojarzeń jest ci obca ;)
    Już bliżej był Pan Krzysiek, który zrozumiał co napisałem, tudzież zacytuję:
    "Apexim miał chyba jakieś problemy, więc może zaczął handlować FMCG ?"
    Bo z tego co wiem działalność Apeximu, nie polega na przetrzymywaniu w
    magazynach
    przeterminowanego towaru :)))
    Z tego co wiem, to nie mają oni nawet takich magazynów :)
    No oczywiście mogę się mylić, ale póki co z błędu mnie nie wyprowadziłeś :)

    Pozdrw. Astucci