PracaGrupypl.praca.dyskusje › nowy adres, nowy layout - praca.ucz.pl

  • 1. Data: 2003-01-21 23:56:47
    Temat: nowy adres, nowy layout - praca.ucz.pl
    Od: "Bartosz Brudek" <b...@N...gazeta.pl>

    po kilku miesiacach przerwy strona pojawila sie w nowym layoucie i na nowym
    duzo szybszym serwerze. looknijcie i powiedzcie co o niej sadzicie
    praca.ucz.pl

  • 2. Data: 2003-01-22 13:58:49
    Temat: Re: nowy adres, nowy layout - praca.ucz.pl
    Od: "Robert \"Filar\"" <r...@w...pl>

    > po kilku miesiacach przerwy strona pojawila sie w nowym layoucie i na
    nowym
    > duzo szybszym serwerze. looknijcie i powiedzcie co o niej sadzicie
    > praca.ucz.pl
    Strona O.K., ale sprawdź linki , nie wszystkie działają

    Robert

  • 3. Data: 2003-01-22 21:02:46
    Od: "Bartosz Brudek" <b...@N...gazeta.pl>

    Robert \Filar\ <r...@w...pl> napisał(a):

    > Strona O.K., ale sprawdź linki , nie wszystkie działają

    Dzieki, wydawalo mi sie, ze wszystkie linki byly ostatni przetestowane
    ale sprawdze jeszcze raz
    dzieki za uwage