PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wydzwania do mnie automat faksowy :(((

  • 1. Data: 2006-02-16 17:26:45
    Temat: Wydzwania do mnie automat faksowy :(((
    Od: "Krzysztof Szm." <k...@e...strefa.pl>

    Poszukuje osób poszkodowanych i uczulonych na sygnał fax przez firmę:

    QSI POLAND SP Z OO
    GDAŃSK, ul. ZAŁOGOWA 17

    Zainteresowani wiedzą o co chodzi, a pozostałych odsyłam do odwiedzenia
    przypadkowo znalezionej przeze mnie strony:

    http://www.voip.gsm.pl/art_5317.html

    pozdrawiam:
    Krzysztof
    GG 2233128

    --
    Mów tylko wtedy, gdy Cię pytają ale żyj tak aby Cię pytano.

  • 2. Data: 2006-02-16 18:14:36
    Temat: Re: Wydzwania do mnie automat faksowy :(((
    Od: "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl>

    A to ich numery telefonów:
    (58) 7618839
    (58) 7620607
    (58) 7620622
    (58) 7620625
    (58) 7620628
    (58) 7620645
    (58) 7620647
    (58) 7620659
    (58) 7620661
    (58) 7620662
    (58) 7620664
    (58) 7620679
    (58) 7620680
    (58) 7620681
    (58) 7621244
    (58) 7621245
    (58) 7621260
    (58) 7621261
    (58) 7621265
    (58) 7621266
    (58) 7621270
    (58) 7621271
    (58) 7621275
    (58) 7621276
    (58) 7621280
    (58) 7621281
    (58) 7621285
    (58) 7621286
    (58) 7621290
    (58) 7621291
    (58) 7621295
    (58) 7621296
    (58) 7668888

  • 3. Data: 2006-02-16 20:01:33
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Krzysztof Szm. napisał(a):
    > Poszukuje osób poszkodowanych i uczulonych na sygnał fax przez firmę:
    >
    > QSI POLAND SP Z OO
    > GDAŃSK, ul. ZAŁOGOWA 17
    A co to za jedni? Telemarketerzy?

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 4. Data: 2006-02-16 20:17:43
    Od: "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl>

    Tak szczerze mówiąc to dokładnie nie wiem ale po upierdliwości można sądzić,
    że to firma handlowa rozsyłająca swoją ofertę.
    Dzwoniłem do nich 4 razy z prośbą aby dane mojej firmy usunęli ze swojej
    bazy adresowej, ale bez rezultatu.

  • 5. Data: 2006-02-16 20:29:54
    Od: Rafał <n...@n...nielubie.harvesterow>

    Krzysztof Szm. dnia Thursday 16 of February 2006 18:26 raczył pisać...:

> [...]
    > Zainteresowani wiedzą o co chodzi, a pozostałych odsyłam do
    > odwiedzenia przypadkowo znalezionej przeze mnie strony:

    Na miejscu pani bdzonej, zorganizowąłbym wysłanie kilku kartek czarnego
    papieru.... ;)
    Sorry, jak ktoś chce mi przysyłać, coś czego ja nie chcę, to mam prawo
    chyba im wysłać coś, czego oni wcale nie chcą?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 6. Data: 2006-02-16 20:42:30
    Od: "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl>

    W pełni popieram, tym bardziej, że upierdliwość przekracza wszelkie przyjęte
    w cywilizowanym świecie normy dobrych obyczajów.
    Sam fakt braku reakcji ze strony przedstawicieli firmy potwierdza co sobą, a
    włściwie czego sobą nie reprezentują.
    Uważam, że takie firmy powinny zostać odciete od świata zewnętrznego jako
    potencjalne zagrożenie dla środowiska.
    Poradzcie co zrobić z takim wrzodem, bo moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem
    jest złożenie wniosku do prokuratury.
    Mysle, że znajda sie jeszcze inny ktorzy dostalipi zaszczytu znalezienia sie
    na liscie wysylkowej firmy qsi z gdanska

  • 7. Data: 2006-02-16 20:58:18
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Krzysztof Szm napisał(a):
> [...]
    > że to firma handlowa rozsyłająca swoją ofertę.
    > Dzwoniłem do nich 4 razy z prośbą aby dane mojej firmy usunęli ze swojej
    Mozesz opisac ten casus na grupie pl.internet.mordplik. Tam takich nie
    lubia i moze ktos cos doradzi.
    IMO podpadaja (o ile to jakis marketoidalny pomysl) pod UoSUDE, UoODO.
    Dobrze by bylo, gdybys potrafil udokumentowac koszty/strary zwiazane z
    tym wydzwanianiem.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 8. Data: 2006-02-16 21:01:33
    Od: "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl>

    wielkie dzieki dobry czlowieku.

    pozdrawiam:
    Krzysztof Szm

  • 9. Data: 2006-02-16 22:00:47
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

> [...]
    > Sorry, jak ktoś chce mi przysyłać, coś czego ja nie chcę, to mam prawo
    > chyba im wysłać coś, czego oni wcale nie chcą?

    Mysle ze nie zrobi to na nich wrażenia, (jeśli chodzi o toner faxu)
    Firma która automatycznie rozsyla faxy, sle przez kompa, i przez kompa też
    odbiera.

    SS