PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wolontariat i niepelnosprawnosc

  • 1. Data: 2010-05-19 12:42:48
    Temat: Wolontariat i niepelnosprawnosc
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Witam

    Znajoma od wczoraj pracuje jako wolontariuszka. Jest osoba niepelnosprawna
    i nurtuje ja pytanie, czy moze miec jeden dzien wolny w tyg. (konkretnie
    czw.). Akurat w tym dniu chodzi na rehabilitacje.

    Wg. mnie, jako wolontariuszka, nie ma obowiazku przychodzic do pracy
    codziennie (niezaleznie od stopnia niepelnosprawnosci, czy sprawnosci).
    Jest to glownie jej dobra wola i to od niej powinno zalezec, kiedy i ile
    czasu chce poswiecic. Fakt - powinno to byc uzgodnione z kierownictwem,
    tak by dopasowac sie do pracy pozostalych osob.

    Watpliwosci jednak mam z tym, ze jest to wolontariat, z mozliwoscia
    pozniejszego etatu w danej instytucji.