PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wkładka Praca w Gazecie Wyborczej

  • 11. Data: 2003-08-05 11:22:14
    Temat: Re: Wkładka Praca w Gazecie Wyborczej
    Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl>

    > w jakim dniu tygodnia ukazuje sie dodatek
    > czy jest dostepny w sieci

    Witaj!

    W poniedzialkowej Wyborczej jest dodatek "Praca". A w sieci na stronie
    www.gazeta.pl/ogloszenia (oferty pracy).

    Pozdrawiam
    Katarzyna

  • 12. Data: 2003-08-05 14:02:03
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Katarzyna napisał:

    > Witaj!
    >
    > W poniedzialkowej Wyborczej jest dodatek "Praca". A w sieci na stronie
    > www.gazeta.pl/ogloszenia (oferty pracy).

    albo http://www.gazeta.pl/praca - ale teraz chyba płatne SMS dla
    ogłoszeń gazetowych - przynajmniej ja jakis miesiąc temu, żeby we wtorek
    sprawdzić telefon z papierowego wydania musiałem płacić.

    Flyer

  • 13. Data: 2003-08-05 19:41:50
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    > albo http://www.gazeta.pl/praca - ale teraz chyba płatne SMS dla
    > ogłoszeń gazetowych - przynajmniej ja jakis miesiąc temu, żeby we wtorek
    > sprawdzić telefon z papierowego wydania musiałem płacić.

    Platne jest ogladania pelnej tresci i danych kontaktowych ogloszen drobnych,
    za ktorych publikacje w interncie nikt nie zaplacil.
    Nie ma ogloszen drobnych na ktorych publikacje w sieci nie bylo zgody oraz
    czesci wymiarowych ( sa tylko te wymiarowe za
    ktorych publikacje w sieci firma chciala dodatkowo zaplacic ). Sa za to
    dodatkowo ogloszenia specjalnie dla internetu ( drobne i agencji ).
    Za odkrywanie danych kontaktowych jest platnosc SMS lub karta kredytowa -
    radze dokladnie przeczytac warunki, zeby niepotrzebnie za czesto nie placic

    Jacek

  • 14. Data: 2003-08-10 15:11:08
    Od: "wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Cześć
    Ja wraz z żoną mieszkamy w W-wie, żona od 1,5 roku szuka pracy a z GW/Praca
    korzystała w każdy poniedziałek i zupełnie NIC, poprosyu żadna firma nie
    raczyła się nawet odezwać. Więc mam pytanie po co wogóle są te ogłoszenia skoro
    firmy nie odpowiadają na wysłane CV, a co z wysłanymi dokumentami? czy zostały
    zniszczone? czy poprostu w całości wyrzucone do kosza, przecież mamy ustawę o
    ochronie danych osobowych.
    Pozdrawiam
    Wiesiek

  • 15. Data: 2003-08-10 15:41:43
    Od: wondoł <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiesiek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | raczyła się nawet odezwać.

    Więc mam pytanie po co wogóle są te ogłoszenia skoro

    Może nie odpowiadał im profil Twojej zopny, ja korzystam również i jakoś do
    mnie sie odzywają

    a co z wysłanymi dokumentami? czy zostały
    | zniszczone? czy poprostu w całości wyrzucone do kosza, przecież mamy ustawę o
    | ochronie danych osobowych.

    chronione są dane osobowe ale dopiero gdy są zestawione w zbiorze i posortowane
    według pewnych kryteriów, poza tym standardem jest dołączanie klauzuli o
    zgodzie na przetwarzanie danych więc o co Ci choddzi??

    --
    Wondoł
    d...@p...onet.pl

    ---

  • 16. Data: 2003-08-10 15:49:15
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "wondoł" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > według pewnych kryteriów, poza tym standardem jest dołączanie klauzuli o
    > zgodzie na przetwarzanie danych więc o co Ci choddzi??

    Mysle, ze Twoj przedpisca mial na mysli fakt, ze jesli jego zona wysyla CV,
    w ktorym sa dane typu adres, imie, nazwisko, nr telefonu itp, to dobrze
    byloby wiedziec co ta firma robi z dokumentami osob, ktore nie przeszly
    rekrutacji. Nie wiem jak inni, ale ja mam nieodparte wrazenie, ze te
    dokumenty, nadeslane w formie papierowej (listem) laduja po prostu w koszu,
    a nie w niszczarce...

    Kania

  • 17. Data: 2003-08-10 15:57:58
    Od: "wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    zgoda jest taka klauzula ale mówi się w niej: "do celów rekrutacyjnych" ale nic
    tam nie ma na temat sposobu pozbycia się dokumentów w przypadku gdy dana osoba
    nie jest przyjmowana
    pozdrawiam
    wiesiek

  • 18. Data: 2003-08-10 16:00:11
    Od: "wiesiek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > rekrutacji. Nie wiem jak inni, ale ja mam nieodparte wrazenie, ze te
    > dokumenty, nadeslane w formie papierowej (listem) laduja po prostu w koszu,

    dokładnie to miałem na myśli w najleprzym przypadku

    Wiesiek

  • 19. Data: 2003-08-10 16:03:19
    Od: wondoł <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | rekrutacji. Nie wiem jak inni, ale ja mam nieodparte wrazenie, ze te
    | dokumenty, nadeslane w formie papierowej (listem) laduja po prostu w koszu,

    Jasne tylko że w myśl ustawy chroniony jest posortowany uporządkowany zbiór a
    nie dane same w sobie. innymi słowy jeżeli masz poukładane (np w szufladce)
    wedle jakiegoś kryterium (alfabet) fiszki z danymi jest to zbiór chroniony,
    jesli natomiast wrzucisz te fiszki do worka mieszając je (stanie sie to
    naturalnie) nie jest to zbiór danych w myśl ustawy i nie podlega ochronie.
    Opisałem to po to żeby unaocznić wszystkim przejętym ochroną danych jak to
    wygląda od strony prawnej. Poza tym nie jest problemem to ze firma wyrzuci
    aplikację do kosza a nie do niszczarki. Problem moze sie pojawic dopiero wtedy
    gdy firma pod pretekstem rekrutacji lub równolegle z rekrutacją tworzy zbior
    danych , które wykorzysta w późniejszym terminie sprzedając dajmy na to jakieśj
    firmie marketingowej za grube pieniądze.

  • 20. Data: 2003-08-10 16:05:33
    Od: wondoł <d...@p...onet.pl>

> [...]
    nic
    | tam nie ma na temat sposobu pozbycia się dokumentów w przypadku gdy dana

    A jaka to tak naprawde róznica czy zostanie CV wyrzucone podarte wrzucone w
    niszczarkę czy spalone. Jakie zagrożenie niesie ze sobą sposób pozbycia się
    dokumentów?