PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wkładka Praca w Gazecie Wyborczej

  • 31. Data: 2003-08-12 16:20:12
    Temat: Odp: Wkładka Praca w Gazecie Wyborczej
    Od: "Carol" <s...@s...pl>

    Witam !!!

    Ja od dwóch lat szukam pracy za pośrednictwem GW i zostałem zaproszony
    ledwie na dwie rozmowy.
    W opinii moich niektórych znajomych, ogłoszenia we Wkładce Praca to tak
    naprawdę ogłoszenia reklamowe.
    Chociażby są to sygnał dla konkrecji, "patrzcie - jesteśmy, istniejemy,
    rozwijamy się".

    Rynek pracy w Polsce jest chory. Prosty przykład w ZUS urzędnikami zostają
    chemicy, w US historycy, w wydziałach komunikacji specjaliści od ochrony
    środowiska (przykłady z życia), a prawnicy są bez zatrudnienia.

    A mam jeszcze prośbę do Niny, proszę trochę o mniej napstliwy ton wobec
    niektórych grupowiczów. Rzeczywistość w Polsce trochę inaczej wygląda niż
    się Pani wydaje. Z moich obserwacji wynika, że na rynku pracy wycinanne są
    jednostki najbardziej twórcze, inteligentne i może przez to trochę
    nadwrażliwe - coś trochę jak za komuny, jeśli ktoś nie pasuje do schematu to
    trzeba go "wyrównać".

    Pozdrawiam Carol.