PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Technical Consultant (ERP/WMS/MES) <=

  • 1. Data: 2022-08-10 18:00:06
    Temat: Warszawa => Technical Consultant (ERP/WMS/MES) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Poszukujemy do zespołu kogoś z doświadczeniem z zakresu IT w
    obszarze wspierania procesów takich jak zaopatrzenie, produkcja
    czy logistyka (np. systemy klasy ERP, WMS, MES itp.). Główne
    zadanie jakie stanie przed kandydatem to informatyzacja
    wspomnianych obszarów oraz utrzymanie dotychczasowych systemów i
    aktywny udział przy wdrażaniu nowych rozwiązań w ramach
    planowanej transformacji cyfrowej. Rola polega w dużej mierze na
    współpracy i koordynacji zadań zespołów podwykonawców, ale
    również w częściowo na samodzielnej realizacji niektórych
    działań.

    *****
    ***** Technical Consultant (ERP/WMS/MES)
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Koordynacja wdrażania i utrzymania rozwiązań związanych z
    informatyzacją i automatyzacją obszaru zaopatrzenia, magazynu,
    produkcji i logistyki (opcjonalnie finanse i kadry). Analiza
    potrzeb zespołów zaangażowanych w pracę w tych obszarach.
    * Analiza rozwiązań dostępnych na rynku, poszukiwanie, testowanie i
    rekomendowanie nowych rozwiązań IT
    * Poszukiwanie, weryfikacja i rekomendowanie podwykonawców w obszarze
    rozwiązań informatycznych
    * Prowadzenie podstawowych szkoleń z zakresu obsługi oprogramowania,
    podstawowe wsparcie dla użytkowników systemów ERP/WMS/MES
    (koordynacja supportu zewnętrznego)
    * Koordynacja i nadzór nad pracą podwykonawców - odbiór prac,
    testy akceptacyjne (rozwój i utrzymanie systemów ERP/WMS/MES)
    * Współpraca z zespołem developerskim w zakresie wytwarzania
    oprogramowania i integracji między systemami ERP/WMS/MES
    * Opracowywanie dokumentacji wdrażanych rozwiązań
    * Analiza danych w celu określenia skutków biznesowych, proponowanie
    *Wyznaczanie i monitorowanie poziomu KPI dla systemów ERP/WMS/MES
    * Aktywny udział we wdrażaniu nowych rozwiązań IT w ramach
    transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa

    ***** Nasze wymagania:

    * Dobra znajomość działania sieci LAN/WAN/WiFi, serwerów
    (wirtualizacja, systemy windows), systemów w modelu SaaS/On
    Premises
    * Min. 3-5 lat doświadczenia w we wdrażaniu / wsparciu / utrzymaniu
    różnych systemów klasy ERP / WMS / MES
    * Znajomość zagadnień gospodarki magazynowej, procesów
    produkcyjnych i logistycznych
    * Otwartość, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
    personalnych
    * Kreatywność i ciekawość
    * Duża samodzielność i dobra organizacja pracy
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie rozumienia dokumentacji
    technicznej i komunikacji ze wsparciem technicznym
    * Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne lub pokrewne
    * Prawo jazdy kategorii B

    ***** Mile widziane:

    * Znajomość systemu Symfonia
    * Znajomość procesu wytwarzania oprogramowania
    * Znajomość SQL i relacyjnych baz danych
    * Znajomość zagadnień finansowo-księgowych
    * Podstawowa znajomość języków programowania (proste skrypty)
    * Doświadczenie w pracy z automatyką magazynową i/lub produkcyjną

    ***** Proponujemy:

    * Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
    * Samochód do dojazdów na produkcję
    * Karta Multisport
    * Ubezpieczenie i prywatna opieka medyczna

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2208
    => => =>