PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Opole => Frontend Developer (Vue) <=

  • 1. Data: 2022-08-10 17:00:07
    Temat: Opole => Frontend Developer (Vue) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym klientem jest Software house, który rozwiązuje problemy w
    wielu technologiach na wielu kontynentach. Wszystko zawsze na czas
    i w wysokiej jakości.

    *****
    ***** Frontend Developer (Vue)
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Projektowanie rozwiązania i wspieranie procesu ich szacowania
    * Wpływ na wybór stacka technologicznego
    * Weryfikacja specyfikacji funkcjonalnej (BRS)
    * Prace rozwojowe (projektowanie, implementacja warstwy UI i logiki
    biznesowej aplikacji)
    * Zarządzanie wiedzą i jakością (przegląd kodu, wspieranie
    zespołu w wymianie wiedzy i umiejętności)
    * Współpraca z klientem podczas cyklu życia projektu
    * Budowanie nowych aplikacji - wybór narzędzi, bibliotek, wpływ na
    architekturę aplikacji
    * Utrzymanie aplikacji - większość frontów aplikacji mamy
    zbudowanych w oparciu o vue.js
    * Kontakt z klientem - w większości projektów bezpośrednio
    ustalamy szczegóły

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * 2+ lata komercyjnego doświadczenia jako front-end developer
    * Bardzo dobra znajomość JavaScript
    * Biegła znajomość framework'a Vue.JS wraz z ekosystemem (Vuex, Vue
    Router).
    * Plusem będzie znajomość Composition API oraz TypeScript
    * Umiejętność stylowania komponentów (CSS, SCSS, BEM, RWD)
    * Podstawowa znajomości dowolnej technologii backendowej
    * Motywacja do nauki i poszerzania swoich kompetencji
    * Jesteś graczem zespołowym, a komunikacja jest Twoją siłą
    * Jesteś zorientowany na cel - szukasz przyczyny, nie poddajesz się
    i rozwiązujesz problemy
    * Dobra komunikacja w mowie i piśmie w języku angielskim

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość C#, .NET Core, Nuxt.js, October CMS, Strapi CMS, Flutter
    * Umiejętność pisania testów jednostkowych (Jest, Vue Test Utils)
    * Znajomość jednej z biliotek UI (Quasar, Buefy)
    * Wsparcie zespołu (dyskusje, code review)

    ***** Oferujemy:

    * B2B od 10 000 zł - 20 000 zł netto (w zależności od
    doświadczenia)
    * Płatny urlop
    * Prywatna opieka medyczna
    * Karta Multisport
    * Integracje, piłkarzyki, konsola w biurze
    * Możliwa praca hybrydowa lub zdalna z obecnością raz w miesiącu w
    biurze.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2208