PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Technical Account Manager <=

  • 1. Data: 2022-08-19 13:30:18
    Temat: Warszawa => Technical Account Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, dużej, międzynarodowej firmy, działającej na
    polu marketingu internetowego - lidera w swojej branży na naszym
    rynku - szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Technical Account Manager
    *****

    ***** Do zadań wybranych osób należeć będzie:

    * Praca na zgłoszeniach z dokładną ich dokumentacją
    * Analiza zasobów klienta, w tym jego witryny internetowej, pod
    kątem dostępności danych na potrzebę prowadzenia kampanii
    marketingu online
    * Uruchamianie, weryfikacja, aktualizacja i wyłączanie usług w
    obrębie marketingowego stacku technologicznego klienta (oraz
    troubleshooting tychże usług)
    * Bieżąca współpraca z zespołami deweloperskimi (rejestrowanie
    zgłoszeń dotyczących usterek, ulepszanie istniejących usług i
    tworzenie nowych usług)
    * Analiza zgłoszeń problemowych i przekierowywanie spraw do
    właściwych zespołów (z wynikami przeprowadzonej analizy)
    * Analiza usług zewnętrznych dostawców, których obsługa nie
    znajduje się aktualnie w portfolio, ale zostało zgłoszone
    zapotrzebowanie na uruchomienie danej usługi
    * Opieka nad konkretnym obszarem wiedzy (w którym się specjalizujesz
    lub będziesz chciał się specjalizować ;)) i dokumentowanie go
    na wewnętrzne potrzeby zespołu
    * Aktywne uczestnictwo w regularnych spotkaniach zespołowych

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Co najmniej 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
    * Znajomości platform marketingu internetowego:
    ** Google Ads
    ** Google Tag Manager
    ** Google Marketing Platform
    ** i innych (np. Criteo czy Facebook Advertising)
    * Znajomości procesów związanych z zarządzaniem usług IT
    * Podstawowej znajomości SQL
    * Znajomości JavaScript (lub szczera chęć poznania go ;))
    * Umiejętności interpersonalnych
    * Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B2

    ***** Mile widziane:

    * Znajomość języka niemieckiego (duży plus!)
    * Znajomość ITIL'a

    ***** Oferujemy:

    * Umowę o pracę bądź B2B
    * Pracę zdalną bądź pracę z biura w Krakowie
    * 26 dni płatnego urlopu na B2B
    * Kartę Multisport
    * Ubezpieczenie medyczne (LuxMed)
    * Możliwość rozwoju zawodowego