PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Product Owner <=

  • 1. Data: 2023-02-06 17:15:04
    Temat: Warszawa => Product Owner <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, lidera rozwiązań w obszarze pozapłacowych
    świadczeń pracowniczych z zakresu sportu, rekreacji, kultury
    oraz programów kafeteryjnych, poszukujemy obecnie osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Product Owner
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Ustalanie wizji produktu oraz poszukiwanie nowych rozwiązań i
    trendów ze swojego obszaru produktowego;
    * Reprezentowanie produktu w organizacji oraz współpraca z
    kluczowymi interesariuszami;
    * Zarządzanie produktem w zakresie planowania, zarządzania
    backlogiem, współpracy z wykonawcami, monitorowania postępu
    prac;
    * Badanie i analiza potrzeb oraz wymagań Użytkownika;
    * Ustalanie celów sprintów, przygotowanie zadań oraz opisywanie
    wymagań;
    * Ścisła współpraca z zespołem wytwórczym, Project Managerem,
    Scrum Masterem, Sponsorem, Finansami, zespołami wsparcia
    użytkowników oraz innymi działami i zespołami zaangażowanymi
    w produkt;
    * Kontrola jakości, a dokładnie wdrażanie metod / narzędzi
    zabezpieczających proces tworzenia produktu, monitorowaniem
    celów produktu, raportowaniem realizacji prac na każdym etapie
    procesu;
    * Dbanie o zapewnienie dokumentacji produktowej i jej aktualizacji
    wraz z rozwojem produktu;
    * Komunikacja i szkolenia związane z produktem.

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Znajomość Microsoft Dynamics AX 2012 lub Microsoft Dynamics 365
    (warunek konieczny!)
    * Minimum 2-3letnie doświadczenia w roli Product Ownera lub
    konsultanta finansowego systemów ERP;
    * Znajomość platform low-code klasy BPM;
    * Znajomość zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania;
    * Doświadczenie w pracy z JIRA/Confluence;
    * Znajomość elementów cyklu wytwarzania oprogramowania, a dodatkowo
    umiejętność projektowania i prototypowania koncepcji
    interfejsów użytkownika;
    * Umiejętność odnajdywania się w zmieniającym się otoczeniu i
    samodzielnego podejmowania decyzji;
    * Umiejętność doskonałej komunikacji i dostosowywania
    prezentowanej informacji do odbiorców na różnych szczeblach
    organizacji;
    * Umiejętność wyciągania wniosków i poszukiwania alternatywnych
    rozwiązań;
    * Nastawienie na pracę zespołową i granie fair play.

    ***** Mile widziane:

    * Doświadczenie w budowie platform informatycznych i wdrożenie z
    sukcesem co najmniej 1 produktu.

    ***** Proponujemy:

    * Możliwość pracy w pełni zdalnej (a dla osób preferujących
    pracę hybrydową - biuro w Warszawie, w okolicy Ronda
    Daszyńskiego);
    * Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do
    czasu pracy;
    * Dostęp do interaktywnej platformy do nauki języka angielskiego;
    * Dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy;
    * Kartę MultiSport (oraz możliwość zakupu karty dla twoich
    najbliższych), a także zajęcia sportowe w biurze;
    * Dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz możliwość dołączenia
    do grupowego ubezpieczenia;
    * Dostęp do programu kafeteryjnego;
    * Specjalne dofinansowania dla rodziców;
    * Dostęp do programu wsparcia psychologicznego i menedżerskiego;
    * Krótszą pracę w piątki :)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2302