PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => New Business Developement Manager <= › Warszawa => New Business Developement Manager <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => New Business Developement Manager <=
    Date: Sat, 18 Mar 2023 14:45:04 -0000 (UTC)

    Jesteś zdobywcą? Ekscytuje Cię podbijanie nowych rynków i
    odkrywanie okazji, których nikt wcześniej nie zauważył?
    Kochasz kontakt z klientem i nie zawahasz się użyć telefonu?
    Pieniądze są dla Ciebie równie ważne jak rozwój? No to
    pięknie!

    Czekamy na Ciebie w TeamQuest - polskiej agencji rekrutacyjnej z
    15-letnim stażem na rynku. Jesteśmy w najlepszym momencie życia
    firmy i chcemy rozwijać się razem Tobą!
    [KWOTA W OGŁOSZENIU TO PODSTAWA]

    *****
    ***** New Business Developement Manager
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    <ul> <li> Aktywna sprzedaż usług rekrutacyjnych IT dla
    Klientów,</li>
    <li> Budowa zespołu realizacyjno-rekruterskiego,</li>
    <li> Odbieranie podstawy i tłustej prowizji na koniec
    miesiąca.</li></ul>

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    <li> Wytrwałość i nastawienie na rezultat,</li>
    <li> Systematyczność i pokora,</li>
    <li> Prospecting i umiejętność dopinania kontraktów,</li>
    <li> Chęć nauki nowoczesnych metod sprzedaży,</li>
    <li> Znajomość angielskiego na poziomie min. B2 (niemiecki będzie
    atutem).</li></ul>

    ***** Proponujemy:

    <ul> <li> Pracę, w której masz realny wpływ na wyniki, a zatem i
    Twoje wynagrodzenie,</li>
    <li> Uporządkowany i efektywny proces sprzedaży,</li>
    <li> Pracę w jednej z najbardziej perspektywicznych branż - IT,</li>
    <li> Możliwość rozwoju liderskiego,</li>
    <li> Kasę, kasę, kasę - naprawdę chętnie dzielimy się
    zyskiem,</li>
    <li>Pracę w wyjątkowym zespole (gramy w nogę, CS-a, LOL-a, kręcimy
    TikToki),</li>
    <li>NIE MA OWOCOWYCH CZWARTKÓW - szkoda nam energii na głupoty,
    sam/a decyduj, na co wydasz zarobione pieniądze.</li></ul>

    ***** Inne informacje:

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2303