PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Lead .Net Developer <= › Warszawa => Lead .Net Developer <=
  • Data: 2022-07-05 17:15:08
    Temat: Warszawa => Lead .Net Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL> szukaj wiadomości tego autora

    Nasz klient to jedyny polski dystrybutor najbardziej innowacyjnej web
    i mobilnej platformy CRM znanej amerykańskiej firmy
    wdrożeniowej.

    *****
    ***** Lead .Net Developer
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Projektowanie architektury systemów informatycznych w zakresie
    integracji pomiędzy platformami zgodnie z przyjętą strategią i
    standardami technologicznymi,
    * Opracowanie rekomendacji dotyczących integracji i rozwoju
    rozwiązań systemowych platformy w szerokich obszarach
    funkcjonalnych.
    * Współpraca z developerami i analitykami systemowymi, aby upewnić
    się, że działania programistyczne są zgodne z zakresem,
    harmonogramem i celami.
    * Przeprowadzanie sesji zbierania wymagań z ekspertami
    merytorycznymi, analitykami biznesowymi i interesariuszami.
    * Utrzymanie repozytorium kodu z wykorzystaniem najlepszych praktyk
    technicznych oraz wytycznych i standardów dotyczących
    projektowania/kodowania.
    * Przeglądy wytwarzanego kodu przez developerów oraz tworzenie i
    egzekwowanie standardów kodowania
    * Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w zespole i w całej firmie
    * Pełnienie roli mentora dla mniej doświadczonych programistów,
    szkolenie nowych członków zespołu
    * Monitorowanie i analizowanie istniejących rozwiązań IT pod kątem
    zgodności ze strategią rozwoju technologicznego

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Minimum 2 lata doświadczenia w branży w roli architekta
    systemowego lub senior developera w zakresie rozwoju integracji
    międzysystemowych lub pokrewnych dziedzin.
    * Biegła znajomość i doświadczenie ze stosem technologicznym
    platformy .NET/.NET Core (C#, REST, WCF/SOAP, Entity Framework,
    itp.) na poziomie senior (Back-end)
    * Biegła znajomość nowoczesnych rozwiązań i wzorców
    projektowych.

    ***** Mile widziane:

    * Znajomość zagadnień z zakresu: testów jednostkowych, testów
    integracyjnych, Docker, RabbitMQ, Load Balancer.

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Możliwość pełnej pracy zdalnej
    * Udział w tworzeniu rozwiązań dla największych instytucji i firm
    * Szkolenia zewnętrzne
    * Dodatkowe benefity: opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć
    sportowych

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2207