PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Junior IT Recruiter/in mit Deutsch <=

  • 1. Data: 2022-08-10 13:00:12
    Temat: Warszawa => Junior IT Recruiter/in mit Deutsch <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Chcesz zdobyć jeden z najgorętszych zawodów w 2022 roku i zostać
    <strong>rekruterem/rekruterką IT</strong>? Dołącz do TeamQuest
    - agencji rekrutacyjnej IT, która od 14 lat skutecznie łączy
    kandydatów z pracodawcami.

    Aktywnie rozwijamy naszą obecność na rynku DACH i szukamy osób,
    które płynnie posługują się językiem niemieckim i chcą
    rozpocząć swoją przygodę z rekrutacją. Nauczymy Cię
    wszystkiego!

    *****
    ***** Junior IT Recruiter/in mit Deutsch
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    Na początku Twoje zadanie, to nauka, nauka i jeszcze raz nauka.
    Docelowo będziesz odpowiedzialna/y za:
    * prowadzenie projektów rekrutacyjnych <i>end-to-end</i> dla
    klientów niemieckojęzycznych,
    * aktywne poszukiwanie kandydatów z branży IT (również poza
    Polską),
    * profesjonalny kontakt z kandydatami (Candidate Experience),
    * raportowanie wyników.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Płynne posługiwanie się językiem niemieckim (C1 i wyżej)
    * Chęć do nauki (nie musisz mieć doświadczenia w rekrutacji
    * Systematyczność i wytrwałość w działaniu
    * Musisz lubić kontakt z kandydatem - zarówno poprzez <i>social
    media</i>, jak i telefon
    * Last but not least - podzielasz nasze wartości: zaufanie, szacunek,
    odpowiedzialność, szczerość, współpraca oraz orientacja na
    rezultaty

    ***** Dodatkowe atuty:

    * język angielski na poziomie B2

    ***** Oferujemy:

    * W okresie próbnym zatrudnienie na B2B/UZ, w przyszłości do
    wyboru: Umowa o Pracę, B2B lub Umowa Zlecenia
    * Podstawę i bardzo dobrą prowizję za zamknięte procesy
    rekrutacyjne (Twoja podstawa urośnie już po 3 miesiącach)
    * Opiekę medyczną i indywidualne zajęcia z języka angielskiego
    (Tutlo),
    * Biuro zlokalizowane w centrum Warszawy blisko stacji metra "Rondo
    Daszyńskiego" i Placu Zawiszy,
    * Praca w modelu hybrydowym po okresie próbnym
    * Elastyczne godziny pracy (start 8:00-10:00),
    * Intensywny program onboaridngowy i dalsze szkolenia oraz mentoring
    doświadczonych rekruterów,
    * Świetną atmosferę - jesteśmy naprawdę zgranym zespołem i
    wzajemnie sobie pomagamy - wszyscy jesteśmy też "na ty" i
    kręcimy TikToki :)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2208