PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Java Developer (doświadczenie z Angularem) <=

  • 1. Data: 2020-09-12 13:45:03
    Temat: Warszawa => Java Developer (doświadczenie z Angularem) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient jest dostawcą rozwiązań informatycznych dla sektora
    publicznego oraz komercyjnego. Oferują wiedzę, doświadczenie i
    metody pracy pozwalające na realizację złożonych projektów,
    tworzonych pod zamówienia Klientów.
    Ważne są dla nich zarówno umiejętności techniczne jak i chęć
    integracji i współpracy. W ramach organizacji, zespół
    najbardziej doświadczonych konsultantów o kompetencjach
    zarządzania projektami oraz projektowania architektury
    rozwiązań, podczas cyklicznych spotkań czuwa nad kierunkiem
    rozwoju technologicznego i stackiem wytwarzanego oprogramowania.
    Lubisz wyzwania?
    Szukasz ciekawej rozwojowej pracy, w której nie będziesz się
    nudził?
    Aplikuj!

    *****
    ***** Java Developer (doświadczenie z Angularem)
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Realizacja nowych funkcjonalności i rozwój istniejącego
    oprogramowania
    * Proponowanie rozwiązań do nowych projektów
    * Praca w zespołach scrum'owych
    * Tworzenie oprogramowania w oparciu o Spring i Angular

    ***** Nasze oczekiwania:

    * 3 lata doświadczenia
    * Znajomość:
    ** Java, Spring Boot, Hibernate
    ** JavaScript/Angular
    ** relacyjnych baz danych (najchętniej PostgreSQL/MySQL)
    * Doświadczenie w pracy z Git
    * Doświadczenie w integracji systemów
    * Proponowanie sposobu implementacji funkcjonalności - <strong>głowa
    pełna pomysłów :)</strong>
    * Chęć rozwoju
    * Umiejętność pracy w zespole

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu posiadanych
    umiejętności
    * Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
    * Stabilną, długofalową współpracę w dynamicznie rozwijającej
    się firmie
    * Realizację zadań w metodyce Scrum
    * Interesujące, pełne wyzwań projekty
    * W na sposób implementacji realizowanych funkcjonalności
    * Elastyczne godziny pracy
    * Pracę w młodym zespole oraz przyjazną atmosferę
    * Realne perspektywy rozwoju oraz szkoleń
    * Prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport
    * Owocowe wtorki, piłkarzyki itp. :)

    ***** Inne:

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>