PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Administrator baz danych <=

  • 1. Data: 2022-05-25 10:00:06
    Temat: Warszawa => Administrator baz danych <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym klientem jest jedynym w Polsce dystrybutorem oprogramowania -
    lidera w branży GIS. Działalność firmy obejmuje prace
    związane ze specjalistycznym doradztwem, świadczeniem usług w
    zakresie projektowania i rozwoju systemów informacji
    geograficznej, dystrybucją, serwisem oprogramowania oraz
    szkoleniami.

    *****
    ***** Administrator baz danych
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Będziesz odpowiadać za instalację i aktualizację baz danych,
    * Zapewnianie wysokiej dostępność systemów, w tym konfigurację i
    odzyskiwanie danych po awarii,
    * Dostarczanie wiedzy technicznej i wsparcia w optymalizacji
    działania systemu/architektury systemu,
    * Wspieranie opracowania koncepcji i narzędzi do rozwiązywania i
    zapobiegania problemom oraz zwiększania efektywności,
    * Zapewnianie transferu wiedzy w zespole,
    * Planowanie, konfiguracja i wdrażanie projektów migracji danych,
    * Wspieranie projektów technologicznych i biznesowych w zakresie baz
    danych,
    * Opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań automatyzujących
    codzienne zadania,
    * Optymalizacja baz danych pod kątem maksymalnej wydajności.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Masz ponad 2 letnie doświadczenie zawodowe w administracji i
    architekturze baz danych, w szczególności Oracle, MS SQL lub
    PostgreSQL,
    * Posiadasz wiedzę w zakresie debugowania i analizowania problemów
    związanych z bazą danych,
    * Posiadasz wiedzę na temat optymalizacji wydajności,
    * Posiadasz wiedzę z zakresu programowania (np. SQL i Python),
    * Dobrze znasz język angielski (w mowie i piśmie).

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość oprogramowania GIS

    ***** Oferujemy:

    * Duże wsparcie kolegów z zespołu, dzielenie się wiedzą,
    spotkania i wyjazdy integracyjne
    * Pracę w organizacji działającej według wysokich standardów
    * Rozwój - system szkoleń, ścieżki kariery i rozwoju
    * Work-life balance - elastyczny czas pracy, możliwość pracy
    zdalnej, dodatkowe dni urlopu wypoczynkowego dla pracujących
    powyżej 5 lat
    * Benefity - prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny
    * Multisport i ubezpieczenie na życie - możliwość zawarcia umowy
    na bardzo korzystnych warunkach

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2205