PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Administrator Systemów <=

  • 1. Data: 2022-08-09 09:30:09
    Temat: Warszawa => Administrator Systemów <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to firma, która doskonale wie jak analizować i
    optymalizować procesy biznesowe. Od 2002 roku wdraża aplikacje
    dla najbardziej rozpoznawalnych marek i liderów w swoich
    branżach. Dysponuje zespołem ekspertów, którzy zautomatyzowali
    pracę blisko 30 000 użytkowników. Rozwiązania oferowane przez
    naszego Klienta gwarantują wykorzystanie ekonomii skali oraz
    wzrost wydajności pracowników, dając firmom poczucie
    stabilności i bezpieczeństwa. Rozwiązania te ułatwiają
    również transformację i dostosowanie organizacji do nowych
    wyzwań technologicznych.

    *****
    ***** Administrator Systemów
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Zarządzanie systemem dla klienta z branży Public
    * Automatyzacja niektórych procedur

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Minimum 1,5 roku doświadczenia w administrowaniu platformami
    systemowymi w środowisku zwirtualizowanym VMWare opartym o
    Windows Server i Linux (Centos, Ubuntu, Debian)
    * Znajomość technologii kontenerów (Docker, Kubernetes, OpenShift)i
    Mikroserwisów
    * Znajomość baz danych i ich administracji: PostgreSQL, MariaDB oraz
    baz danych NoSQL (Couchbase, MongoDB, ArangoDB)
    * Znajomość oprogramowania Apache HTTPD, Nginx, TOMCAT
    * Język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji
    technicznej

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Wykształcenie wyższe

    ***** Oferujemy: