PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Administrator IT (Senior) <=

  • 1. Data: 2022-09-26 09:00:07
    Temat: Warszawa => Administrator IT (Senior) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym klientem jest firma ubezpieczeniowa marką z rozpoznawalną na
    rynku i zajmuje znaczące miejsce w rankingach instytucji
    finansowych (w pierwszej 10-tce).
    Powstała z łączonej inicjatywy banków, towarzystw ubezpieczeń,
    oraz lokalnych samorządów - w zakresie ubezpieczeń
    majątkowych.
    Firma poszukuje kandydata na stanowisko Administratora IT (seniora):

    *****
    ***** Administrator IT (Senior)
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * administracja i zarządzanie:
    ** środowiskiem Microsoft (kilkadziesiąt serwerów, około
    tysiąc stacji roboczych, poczta),
    ** środowiskiem Linux (kilkaset serwerów)
    ** backupem, zarządzanie bibliotekami taśmowymi,
    ** środowiskiem VMware, HA oraz zasobami,
    ** infrastrukturą sprzętową serwerową oraz macierzami w
    środowisku wysokiej dostępności
    * monitorowanie pojemności i wydajności środowiska,
    * nadzór nad bezpieczeństwem zarządzanego obszaru,
    * obsługa zgłoszeń dotyczących administrowania systemów i
    usuwania awarii
    * tworzenie dokumentacji związanej z wykonywanymi zadaniami

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    <b>1. 5-letnie doświadczenie praktyczne w:</b>
    * zarządzaniu usługami Microsoft (Active Directory, NTP, Radius,
    WSUS, Exchange, polityki GPO itp.),
    * zarządzaniu środowiskiem w konfiguracji hybrydowej (onpremise /
    cloud) Exchange, Office365, Sharepoint, Teams
    * hardeningu serwerów i środowiska (serwerów Linux - CentOS, Ubuntu
    oraz Windows Serwer),
    * zarządzaniu backupem
    * konfiguracji i zarządzaniu rozwiązaniami z zakresu bezpieczeństwa
    i dostępu (antywirus, antyspam, vpn, skanery podatności, DLP,
    rozwiązania do detekcji anomalii, pam itp.)
    * konfiguracji HA
    <b>2. znajomość (wiedza na temat):</b>
    * narzędzi monitorowania logów (ELK, Graylog) i zasobów Zabbix,
    Prometheus
    ** zagadnień sieci (m.in. sieci SAN)
    * Linux, Windows Server 2019
    * Veristas Backup Exec
    <b>3. umiejętność pisania skryptów automatyzujących pracę (na
    Linux i Microsoft)</b>

    ***** Dodatkowe atuty:

    * znajomość sposobu licencjonowania produktów Microsoft
    * znajomość urządzeń sieciowych Juniper oraz zaawansowanych
    zagadnień sieciowych,
    * znajomość technicznej warstwy aplikacyjnej (serwery aplikacyjne,
    kolejki zdarzeń itp.)

    ***** Oferujemy:

    * Stanowisko z wysokim stopniem samodzielności i wpływu na
    organizację
    * Współpracę z długim horyzontem czasowym, zapewniającą
    rozpoznawalność w branży (na tle innych firm ubezpieczeniowych,
    banków, regulatorów)
    * prywatną opiekę medyczną

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>