PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uwazajcie na EKODRIS_Wrocław

  • 1. Data: 2007-01-03 23:51:57
    Temat: Uwazajcie na EKODRIS_Wrocław
    Od: "misiek" <a...@v...pl>

    Uważajcie na pracę w firmę EKODRIS z Wrocławia zajmującą sie
    obsługą rynku farmaceutycznego.Obiecują złote góry a tak na
    poważnie trzeba dokładać jeszcze samemu z własnej kieszeni i tak
    jest miesiąc w miesiąc!!!!!!!!!!!!!!Nie dają po okresie próbnym
    żadnych samochodów tylko trzeba katowac swoje własne!!!!!!!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2007-01-04 08:27:43
    Temat: Re: Uwazajcie na EKODRIS_Wrocław
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia 04-01-2007 o 00:51:57 misiek <a...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > jest miesiąc w miesiąc!!!!!!!!!!!!!!Nie dają po okresie próbnym
    > żadnych samochodów tylko trzeba katowac swoje własne!!!!!!!!!!!!!!!

    Misiek, a kto w tych czasach wierzy w zlote gory i obietnice?!:)
    Zawsze potencjalnemu pracodawcy mowilem otwarcie na wstepie jak zaczynal
    takie teksty sadzic, ze interesuje mnie jedynie to co jest tu i teraz i
    to negocjuje. Perspektywy sa napewno fajne i bede o nich marzyl codziennie
    wieczorem ;)) ale ani ja za perspektywy nie mam w zwyczaju pracowac, ani
    rozumiem, ze pracodawca nie bedzie mi za perspektywy placil ;))
    I to zawsze sprowadzalo do biznesowego poziomu rozmowe (czyli czesto "to
    my sie do pana odezwiemy") ;)))
    Ale jak juz nawiazalem stosunek pracy to byl on na porzadnych zasadach.

    Dzieki za info o tej firmie.

    Kuroi Bonza
    pager 0642299084

    http://www.samodoskonalenie.com