PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uwaga na naciągaczy!

  • 11. Data: 2007-01-25 01:47:54
    Temat: Re: Uwaga na naciągaczy!
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    Dnia środa, 24 stycznia 2007 15:38, Robert.I napisał(a):

    > Użytkownik "Robert.I" <b...@K...pl> napisał w wiadomości
    >
    > www.szkło.pl

    ??????.tuxpowered.net ;)

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Trustix, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |

  • 12. Data: 2007-01-25 08:03:23
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "Kajetan Staszkiewicz" <v...@t...net> napisał w
    wiadomości news:ep928a$mnv$1@news.onet.pl...
    > ??????.tuxpowered.net ;)
    Doobre...

  • 13. Data: 2007-01-25 20:05:18
    Od: Cezary Morga <c...@N...pl>

    Matt Z wrote:

    > co twoim zdaniem źle skonfigurowałem?

    Np. masz zla strone kodowa? Czy moze jakies inne pierdu, pierdu. To, ze u
    Ciebie to nie dziala zbyt dobrze wcale nie znaczy, ze jest "be".
    --
    Cezary Morga

  • 14. Data: 2007-01-25 23:57:58
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    Cezary Morga napisał(a):
    > Np. masz zla strone kodowa?

    gdzie? Wiadomość (wraz z adresem) wyświetlana jest poprawnie

    > Czy moze jakies inne pierdu, pierdu. To, ze u
    > Ciebie to nie dziala zbyt dobrze wcale nie znaczy, ze jest "be".

    dlatego napisałem, że u mnie nie działa zbyt dobrze, a nie, że jest be

    --
    Matt Z