PracaGrupypl.praca.dyskusje › TVP Ośrodek Mediów Interaktywnych - wszelkie informacje mile widziane

  • 1. Data: 2006-09-21 13:00:53
    Temat: TVP Ośrodek Mediów Interaktywnych - wszelkie informacje mile widziane
    Od: PZ <b...@n...tu.pl>

    Witam,

    Byłem w TVP OMI na rozmowie w sprawie pracy na stanowisku administratora
    sieci/systemów. Sprawy techniczne itp itd mam obgadane, natomiast
    nurtuje mnie jak się w takim molochu jak TVP pracuje i czy OMI, jako
    nieco wydzielony ośrodek, też rządzi się prawami molocha TVP i jeśli tak
    to w jakim stopniu.

    Wszelkie informacje mile widziane, szczególnie od osób, które już tam
    pracują albo tam pracowały.

    Jaka atmosfera w zespole ?
    Jak z jakością zarządzania ludźmi ?

    Oczywiście interesuje mnie najbardziej IT, a jeszcze konkretniej zespół
    administratorów, ale uwagi na temat innych działów też mile widziane.

    PZ

  • 2. Data: 2006-09-21 16:54:48
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Poznaj szefa - legendę: http://www.w-p.pl/ (to nie pomyłka) :)

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)