PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam chętnych na wyjazd do UK z Opola i okolic!!!

  • 1. Data: 2004-06-08 10:28:27
    Temat: Szukam chętnych na wyjazd do UK z Opola i okolic!!!
    Od: "Mariusz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam! Mam 46 lat (nic na to nie poradzę), i mam zamiar wybrać się w wakacje
    do UK (Irlandii też nie wykluczam) do pracy. Pomimo mojego wieku nie należę
    do tzw. pierdzieli i mam dobry kontakt z dużo młodszymi ode mnie. Alkoholu
    nie używam ale niestety palę papierosy. Język znam chyba dość dobrze w mowie
    i piśmie (rok stażu w USA). Szukam chętnych na wyjazd. Znalazłem parę
    ciekawych ofert pracy, ale wszyscy chcą abym był na interview osobiście.
    Trochę to ryzykowne, ale w moim wieku nie mam już chyba nic do stracenia.
    Będę poszukiwał pracy raczej na dłużej, więc jeśli są chętni na wspólne
    poszukiwania i zamieszkanie (spadną koszty)to proszę o kontakt mailowy na
    adres: k...@w...pl
    Termin wyjazdu jest luźny więc chyba da się to wspólnie uzgodnić. Aha!
    Interesuje mnie wyłącznie podróż samolotem. Koszty niewielkie a zmęczenia
    zero. No i wylot z Wrocławia lub Katowic. Pozdrawiam.
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-06-09 09:30:43
    Temat: Re: Szukam chętnych na wyjazd do UK z Opola i okolic!!!
    Od: "Mariusz" <r...@W...gazeta.pl>