PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wolny dzien

  • 1. Data: 2004-06-07 21:58:08
    Temat: Re: Wolny dzien
    Od: "G.P." <g...@g...pl>

    A ja i tak pracuję.

  • 2. Data: 2004-06-07 22:27:44
    Temat: Wolny dzien
    Od: "eon" <W...@a...net.pl>

    Witajcie

    Czy dzien 11 czerwca jest ustawowo wolny?
    W mojej firmie mowia ze nalezy odpracowac ten dzien
    aby byl wolny.
    Ponoc jezeli swieto przypada w ten czwartek 10.06, a sobota jest tez dniem
    wolnym od pracy to automatycznie piatek tez powinien byc dniem wolnym.
    Moja znajoma pracuje w szkole i ona nie odpracowuje tego dnia.
    Jak to jest?

    --

    pzdr.
    eon

  • 3. Data: 2004-06-07 22:36:18
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    > Ponoc jezeli swieto przypada w ten czwartek 10.06, a sobota jest tez dniem
    > wolnym od pracy to automatycznie piatek tez powinien byc dniem wolnym.

    Nie ma takiego przepisu. Cala zabawa zaczela sie wtedy, kiedy swieto wypadlo
    w wolna sobote i trzeba bylo oddac dzien wolny, co zaowocowalo ogolnopolskim
    "piatkiem wolnym". Bylo to jednak wynikem interpretacji przepisu, wedlug
    ktorej, nie mozna pozbawic ludzi dnia swiatecznego, jesli wypadnie on w
    weekend. Nie ma i nie bedzie przepisu, wedlug ktorego dzien miedzy wolnym
    czwartkiem i sobota, musi byc wolny.

  • 4. Data: 2004-06-08 05:04:41
    Od: "Olleo" <o...@s...tlen.pl>

    > Nie ma takiego przepisu. Cala zabawa zaczela sie wtedy, kiedy swieto
    > wypadlo w wolna sobote i trzeba bylo oddac dzien wolny

    A to dotyczy swiat panstwowych?
    --
    Olleo

  • 5. Data: 2004-06-08 05:54:54
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    > Moja znajoma pracuje w szkole i ona nie odpracowuje tego dnia.
    > Jak to jest?

    Prawdopodobnie jak w wielu firmach - piatek jest wolny w zamian za 1
    maja, ktory wypadal w sobote...ot tyle...
    pzdr, darek

  • 6. Data: 2004-06-08 06:20:24
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    > A to dotyczy swiat panstwowych?

    No wlasnie nie wiem. Wtedy to byla sytuacja z maja 2003, kiedy 3.05 wypadal
    w sobote i w zamian za to, wszystkie zaklady daly ludziom wolny piatek
    02.05. Wtedy faktycznie bylo to swieto panstwowe. Tak sobie spogladam w
    kalendarz i mysle, ze w tym roku 01.05 wypadal w sobote i nikt go nie oddal.
    Ale pamietam, ze w zeszlym roku, nawet w gazetach byly artykuly, ze wolne za
    03 sie nalezy i wszyscy dostali. Moze ktos umie sie podeprzec jakimis
    zapisami oficjalnymi??

  • 7. Data: 2004-06-08 07:55:14
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "Jarek" <p...@n...polbox.com> napisał w wiadomości

    > kalendarz i mysle, ze w tym roku 01.05 wypadal w sobote i nikt go nie
    oddal.

    Wszyscy oddali :) Tzn. ci, którzy wiedzieli, że trzeba oddać.
    A wrzway w tym roku nie było, bo to już kolejny raz - w ubiegłym roku to
    była nowość.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 8. Data: 2004-06-08 09:52:54
    Od: "emati" <e...@w...pl>

    Użytkownik "eon" <W...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wolnym od pracy to automatycznie piatek tez powinien byc dniem wolnym.
    > Moja znajoma pracuje w szkole i ona nie odpracowuje tego dnia.

    Hmmm....
    a u nas prezes powiedział że jak ktoś nie ma nic do roboty to moze nie
    przychodzić....
    i co tu teraz począć (?????)

  • 9. Data: 2004-06-08 09:54:01
    Od: "SMi" <s...@w...op.pl>

> [...]
    > wolnym od pracy to automatycznie piatek tez powinien byc dniem wolnym.
    > Moja znajoma pracuje w szkole i ona nie odpracowuje tego dnia.

    u mnie poszło odgórne rozporzadzenie o wybraniu przymusowego urlopu ...

  • 10. Data: 2004-06-08 11:35:35
    Od: "Matijaz" <m...@i...pl>

> [...]
    > wolnym od pracy to automatycznie piatek tez powinien byc dniem wolnym.
    > Moja znajoma pracuje w szkole i ona nie odpracowuje tego dnia.

    U mnie w firmie piatek jest wolny w zamian za 1 maja, ktory w tym roku
    wypadl w sobote.
    Pozdro
    Matijaz