PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam Ciekawej Pracy!!

  • 1. Data: 2004-08-31 12:16:12
    Temat: Szukam Ciekawej Pracy!!
    Od: "karlos" <k...@t...pl>

    Witam
    Jestem absolwentem Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej.
    Poszukuję CIEKAWEJ pracy w szerokim zakresie, ważne aby praca dawała
    SATYSFAKCJĘ i możliwość
    poznania czegoś nowego.

    Posiadam prawo jazdy kat. B
    Znajomość obsługi i konfiguracji komputera.+ budowa bezprzewodowych sieci
    komputerowych 802.11b
    Znajomośc programu ACad 2000.
    Języki obce: angielski i rosyjski na poziomie średnim
    Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
    Zainteresowny jestem podjęciem stałej pracy (z wykluczeniem akwizycji itp.)
    Zainteresowanym mogę przesłać CV.

    Karol Sznajder
    k...@t...pl

    ---