PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzkolenie Cisco CCNA, oplaca sie szkolic ?? › Szkolenie Cisco CCNA, oplaca sie szkolic ??
  • Data: 2003-01-15 21:42:57
    Temat: Szkolenie Cisco CCNA, oplaca sie szkolic ??
    Od: "Krzysiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam pytanie czy dla mlodej osoby z wyksztalceniem technik informatyk, dobrym
    pomyslem jest udzial w szkoleniach przygotowujacych do egzaminow Cisco
    Certified Networking Associate (CCNA)?
    Czy przejscie takiego szkolenia i pozytywne zdanie egzaminu ulatwi
    znalezienie pracy w sektorze IT (obecnie jestem bezrobotny, mieszkam w
    Trojmiescie)
    Dodam ze mam srednie doswiadczenie w budowie sieci LAN (mam wlasna siec
    osiedlowa 25 koncowek z dostepem do netu), gorzej znam sie na oprogramowaniu
    serwera- Linux.
    Czego ciekawego ucza na takich szkoleniach ? Oplaca sie isc czy to tylko
    kolejna linijka w CV i zmarnowana kasa ?
    Czy ktos zwraca uwage na tego typu szkolenia przy rekrutacji pracownika ??
    Dzieki za wasze opinie,

    Krzysiek