PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staz do urlopu a praca za granica

  • 1. Data: 2008-06-13 12:43:01
    Temat: Staz do urlopu a praca za granica
    Od: Areq <a...@g...com>

    Czy praca poza Polska na umowe o prace liczy sie do stazu bedacego
    podstawa naliczenia ilosci przyslugujacego urlopu?

    Moja sytuacja wyglada nastepujaco:
    Skonczylem studia - do stazu powinno mi sie za to zaliczyc 8 lat.
    2 lata pracowalem w Czechach na umowe o prace - czy to liczy mi sie do
    stazu?
    Teraz juz od roku pracuje w Polsce.

    Czy na tej podstawie moge uznac ze mam juz ponad 10 lat stazu i nalezy
    mi sie 26 dni urlopu?
    Mozecie mi pomoc z jakas podstawa prawna tego poniewaz moj kadrowiec
    uwaza, ze jeszcze nie moze mi uznac 10 lat stazu...

    Dzieki za pomoc
    Arek

  • 2. Data: 2008-06-17 13:01:03
    Temat: Re: Staz do urlopu a praca za granica
    Od: "B Drapella" <s...@n...spam>

    Mi uznali po 3 latach pracy w UK, ale tylko od czasu gdy Polska była już w
    Unii, nie wiem jednak czy bazowali na 'dobrej woli/praktyce w firmie' czy na
    jakimś konktretnym paragrafie.

    pzdr.

    .googlegroups.com...