PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpotkanie w HH ludzi z IT z PL › Spotkanie w HH ludzi z IT z PL
  • Data: 2002-02-19 12:06:03
    Temat: Spotkanie w HH ludzi z IT z PL
    Od: "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak wylicza się liczbę stron?
    > Aha, może ktoś pamięta, jaka jest normatywna strona maszynopisu?
    > Chodzi mi o to, że jest na niej określona liczba wierszy i w każdym
    > wierszu określona liczba znaków, ale nie pamiętam, ile.
    >
    > Pozdrawiam, Carrie

    strona znormalizowana to 1800 zn. (60 znaków w wierszu, 30 wierszy na stronie).
    liczy sie znaki ze spacjami. czyli otwierasz sobie w Narzędziach: Statystyka
    stron, tam jest liczba znaków ze spacjami, to dzielisz przez 1800. Jeśli
    jednostką jest arkusz wyd. = 22 str. (np. przy tłumaczeniach, redakcji,
    korekcie), to to samo dzielisz przez 39600 = liczba arkuszy
    pozdr
    ste