PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sad Pracy-czy ktos z Was ma doswiadczenia??

  • 1. Data: 2003-01-01 18:54:42
    Temat: Sad Pracy-czy ktos z Was ma doswiadczenia??
    Od: Tomek Czoik <s...@o...pl>

    Witam,
    za 2 tyg mam I rozprawe w Sadzie Pracy w Wawie z mojego powództwa o
    przywrócenie do pracy.
    Pracowałem w firmie jako Dyr. Handlowy i zostałem zwolniony, uważam że
    niesłusznie(mam swiadkow , bylych pracownikow tej firmy , ktorzy
    potwierdza moje zeznania).
    Wystapiłem do Sadu o przywrócenie do pracy i odszk. w wys 60.000 (3 mies
    wynagrodzenie). Pracodawca odrzucił moja prop. ugody.
    Ja oczywiscie juz pracuje w innej firmie i interesuje mnie jedynie
    odszkodowanie od mego poprzedniego pracodawcy.
    Czy ma ktos z Was jakies doswiadczenia z warszawskim Sadem pracy?.
    Jak sie zachowac i na co zwrocic uwage w czasie rozprawy?.
    Czy zatrudniac sobie adwokata, czy walczyc samemu?
    Na rozprawe czekalem ponad rok.
    Pozdrawiam,
    dziekuje z góry za wszelkie sugestie.
    Tomek

  • 2. Data: 2003-01-02 05:32:08
    Temat: Re: Sad Pracy-czy ktos z Was ma doswiadczenia??
    Od: Zdzisław <s...@s...pl>

    W dniu Wed, 01 Jan 2003 19:54:42 +0100, Tomek Czoik <s...@o...pl>
    napisał:

    >Czy zatrudniac sobie adwokata, czy walczyc samemu?
    Bezwzglednie zatrudnic
    >Na rozprawe czekalem ponad rok.
    miedzy innymi dlatego

    Z poważaniem: