PracaGrupypl.praca.dyskusje › Adeco Polska

  • 1. Data: 2003-01-01 13:59:52
    Temat: Adeco Polska
    Od: "Pako" <p...@i...com.pl>

    Mam ofertę pracy firmy "Adeco Polska". Czy ktoś z Was wie na czym polega
    praca przedstawiciela handlowego w branży dzrzwi? Czy ktos wie jakie są
    prowizje i czy warto sobie zaprzątać uwage pracą w tej firmie. (Jak
    sprzedawac drzwi jak wiadomo, że każdy drzwi już ma.... czy tylko do nowych
    domów?) Proszę o odpowiedź. Dziekuję

  • 2. Data: 2003-01-01 14:45:34
    Temat: Re: Adeco Polska
    Od: f...@p...onet.pl

    Nie mam pojęcia jak sprzedawać coś czego wszędzie jest pełno. Z pewnością
    jeszcze na własnej działalności gospodarczej?

  • 3. Data: 2003-01-01 19:42:42
    Od: "Pako" <p...@i...com.pl>

    Nie mam pojęcia jak sprzedawać coś czego wszędzie jest pełno. Z pewnością
    > jeszcze na własnej działalności gospodarczej?

    Oczywiście, ale chyba sprzedaż idzie im dobrze, bo jest to
    przedstawicielstwo na Polskę.

  • 4. Data: 2003-01-04 20:27:16
    Od: "Michu" <p...@i...pl>

    czasmi drzwi sie wymienia:)