PracaGrupypl.praca.dyskusjeSAP - czy warto sie rozwjac w tym kierunku? › SAP - czy warto sie rozwjac w tym kierunku?
  • Data: 2003-04-17 14:12:03
    Temat: SAP - czy warto sie rozwjac w tym kierunku?
    Od: Longinus <L...@S...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiecie co, wkraczam wlasnie na rynek pracy, majac w reku (polski) dyplom mgr
    inz. informatyka, i musze sie przyznac, ze nic nie
    wiem o SAP - wszedzie tego pelno w ogloszeniach o pracy - co to takiego jest?

    OK, wiem, ze firma sofware'owa, zdaje sie, ze ustanowila jakies swoje ramy i
    standardy przygotowywania aplikacji biznesowych.

    Czy warto sie tym zainteresowac i (do)ksztalcic w tym kierunku?
    Czy tedy droga do kariery?

    A moze to jakis jeszcze jeden "kolos na glinianych nogach" który niedlugo
    runie?

    Na moje wyczucie to moze byc cos strasznie nudnego i niezgrabnego - jakby MS
    Access (a mam nieco wyzsze ambicje co do spraw merytorycznych, znam dobrze
    C++, Linuxa i jeszcze pare innych fajnych rzeczy). Nie mniej, jak
    wspomnialem, wszedzie pelno dobrze platnych ofert pracy dla ludzi z
    doswiadczeniem w SAP. Co to jest?

    --
    Z uszanowaniem dla wszystkich:
    Longinus