PracaGrupypl.praca.dyskusjeSAP - czy warto sie rozwjac w tym kierunku? › Re: SAP - czy warto sie rozwjac w tym kierunku?
  • Data: 2003-04-17 19:39:17
    Temat: Re: SAP - czy warto sie rozwjac w tym kierunku?
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł wrote:

    > Pracę przy R/3 zwykle oferują firmy zajmujące się jego wdrażaniem. Praca
    > jest upierdliwa i niewdzięczna i dlatego dobrze płatna, chociaz czesto nie
    > od razu. Koleżanka pracująca w takiej firmie opowiadała mi o zarobkach rzędu
    > 15 tys/ mies ale wadą jest to, że pracujesz w projektach w 99% poza miejscem
    > zamieszkania (często w jednym tygodniu obsługuje się np. 2 projekty w
    > lokalizacjach odległych o setki km).

    Pracę mogą też oferować firmy używające R/3 (a właściwie SAP Buisness
    Suite, bo tak się to aktualnie nazywa). Wtedy chodzi o zwykłą, codzienną
    administrację. Nie wiem ile płacą, ale niech nawet płacą przeciętnie to
    i tak jest to warte rozważenia. SAP jest na tyle drogi, że jak jakąś
    firmę stać na jego zakup, to upadek jej w najbliższych latach nie grozi.