PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Ruda Śląska => SAP Consultant (MM/SD) <=

  • 1. Data: 2022-10-07 13:30:07
    Temat: Ruda Śląska => SAP Consultant (MM/SD) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Poszukujemy konsultanta SAP MM/SD do międzynarodowego zespołu IT.
    Będziesz pracować w dynamicznym środowisku, w małym zespole o
    zróżnicowanej wiedzy funkcjonalnej. Ze względu na
    międzynarodowy charakter organizacji przewidujemy regularne
    wyjazdy za granicę, a nawet możliwość zatrudnienia zagranicą
    dla osób gotowych na relokację do Holandii.

    *****
    ***** SAP Consultant (MM/SD)
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Koordynacja rozwoju i wdrażania nowych procesów oraz konfiguracji
    systemu w celu spełnienia wymagań biznesowych,
    * Rozwiązywanie prostych i złożonych problemów aplikacji i systemu
    (w tym konfiguracji) związanych z poprawkami i ulepszeniami
    awarii,
    * Zarządzanie połączeniami z użytkownikami końcowymi oraz
    rozwiązywanie problemów i próśb o zmianę,
    * Pomoc w testach jednostkowych i integracyjnych pod kątem żądań
    zmian, ulepszeń i nowych rozwiązań,
    * Opracowywanie materiałów szkoleniowych i pomoc w szkoleniu
    społeczności biznesowej.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Minimum 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (SAP
    moduły MM/SD),
    * Znajomość metodyki projektowej SAP lub innej opartej o minimum
    jedno pełne wdrożenie modułu SD w firmie o profilu
    produkcyjnym,
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1,
    * Mile widziana wiedza na temat procesów magazynowych wysokiego
    składowania w SAP WM oraz zarządzania łańcuchem dostaw w SAP
    SCM (APO),
    * Umiejętność formułowania wymagań biznesowych w formie opisu
    zakresu zmiany/projektu,
    * Umiejętność współpracy w zespole w ramach realizowanych
    projektów,
    * Umiejętności doradcze, ustalania priorytetów oraz pracy pod
    presją czasu.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość: metodyki Agile i ITIL

    ***** Oferujemy:

    * Rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku pracy z
    możliwością relokacji do pracy w Holandii dla osób
    zainteresowanych pracą zagranicą,
    * Konkurencyjne wynagrodzenie z atrakcyjnym programem premiowym,
    * Bogaty pakiet świadczeń pracowniczych,
    * Możliwość częściowej pracy zdalnej,
    * Duże możliwości rozwoju merytorycznego i językowego.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2210
    => => =>