PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiazanie umowy o prace / place › Rozwiazanie umowy o prace / place
  • Data: 2005-04-05 00:30:04
    Temat: Rozwiazanie umowy o prace / place
    Od: l...@o...uw.edu.pl szukaj wiadomości tego autora

    witam
    sytuacja wyglda nastepujaco:

    pracuje w "wiodacej" firmie od praktycznie zera ( jako IT - od wwiezienia
    pierwszego pudla bo pelne uruchomienie biura) - zarabiam na standardowa
    umowe o prace X PLN bez placonych nadgodzin i itym podobnych standardowych
    dodatkow. Po pol roku ktos na gorze dochodzi do wniosku ze jestem za drogi
    i planuje mnie wymienic na osobe przyjezdna za polowe tej kwoty.

    jak wyglada procedura "pozbycia sie mnie z nastepujacymi po tym
    wydarzeniami?"

    - dostaje "papier" wypowiadajacy prace ? -> miesiac wypowiedzenia i papa
    - dostaje "papier" wypowiadajacy warunki placy i ustanawiajacy nowa pensje
    na tych samych obowiazkach. - jak wyglada timeline ile czasu jest na
    odpowiedz i czy jest to liczone do wypowiedzenia

    szczegolnie interesuje mnie drugi przypadek - jednak chcialby pozanc
    sztuczki na ktore mozna sie zlapac. oba przypadki sa obojetne czy chtorys
    daje wieksze szanse manewru ?

    mam nadzieje ze nie zamacilem za mocno :)

    dziekuje
    lop