PracaGrupypl.praca.dyskusje › Remonty wysokościowe

  • 1. Data: 2004-02-19 23:22:29
    Temat: Remonty wysokościowe
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    Witam, czy może mi ktoś udzielić informacji jak skalkulować prace tego typu
    i jakie są +/- kwoty za poniższe usługi:

    - uszczelnianie budynku 10 piętrowego (uszczelnianie przeciw
    zaciekom między płytami betonowymi)

    - jakie materiały do uszczelnienie i za ile?

    - Jak obliczyć zakres prac (czy długość uszczelnień między płytami
    czy w jaki sposób?)

    - Prace wykonywane w sezonie wiosna lato z użyciem sprzętu
    alpinistycznego

    Proszę bardzo o jakieś informacje

  • 2. Data: 2004-02-20 00:18:03
    Temat: Re: Remonty wysokościowe
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ania & Krzyś" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, czy może mi ktoś udzielić informacji jak skalkulować prace tego
    typu
    > i jakie są +/- kwoty za poniższe usługi:

    NTG

    Sa normy budowlane na rozne prace. Zuzycie materialu dla typu i wieku
    budynku itp.
    Zadaj pytanie na odpowiedniej grupie (biznes, budownictwo ?)
    Studenckie spoldzielnie pracy moga cos wiedziec na ten temat, bo kiedys bylo
    modne wynajmowanie studentow-alpinistow do tego typu prac.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    ---

  • 3. Data: 2004-02-20 10:24:50
    Od: <m...@b...net>

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message

    no i warto tez zapytac w grupach pl.rec.gory i pl.rec.wspinaczka (chyba).
    z dopiskiem w temacie: OT - remonty wysokosciowe.

    duzo ludzi sie z ta praca zetknelo, zatem moga cos wiedziec.

    marek