PracaGrupypl.praca.dyskusje › Referencje potrzebne

  • 1. Data: 2002-05-21 08:23:42
    Temat: Referencje potrzebne
    Od: "MaZi" <m...@h...pl>

    Witam,

    wlasnie odchodze z firmy i pracodawca zaproponowal zebym napisal sobie
    referencje ktore on pozniej podpisze. Nie mam pojecia jak napisac takie
    referencje, moze ktos z was moglby podeslac mi np. swoje na wzor?

    pozdrawiam

    --
    Mariusz a.k.a MaZi at m...@h...pl
    ICQ# 124942440

  • 2. Data: 2002-05-22 06:52:41
    Temat: Re: Referencje potrzebne
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > wlasnie odchodze z firmy i pracodawca zaproponowal zebym napisal sobie
    > referencje ktore on pozniej podpisze. Nie mam pojecia jak napisac takie
    > referencje, moze ktos z was moglby podeslac mi np. swoje na wzor?

    A może w takim razie ich ( referencji) nie potrzebujesz ?
    Referencje to opis jakim jestes czlowiekiem, pracownikiem, wlasciwie
    charakterystya, zwiazana z konkretnym stanowiskiem , charakterem pracy i
    sposobem, w jaki je wykonywales.
    Referencje napisane przez pracownika i podpisane przez Szefa walą w oczy na
    kilometr !
    Lepiej moze popros swojego Szefa o ta chwile refleksji nad Toba, o ile
    oczywiscie to nie przekracza jego mozliwoeści intelektualnych:)

    Wojtek