PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prokom - wasze doswiadczenia

  • 1. Data: 2002-05-20 21:03:54
    Temat: Prokom - wasze doswiadczenia
    Od: "Hans" <m...@i...pl>

    Czy mozecie sie podzielic jakimis informacjami dotyczacymi pracy w tej
    firmie ?
    Jesli mozna to tylko z pierwszej maksimum drugiej reki.
    Interesuja mnie wasze doswiadczenia a nie plotki.

    Hans

  • 2. Data: 2002-05-21 06:08:56
    Temat: Re: Prokom - wasze doswiadczenia
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hans" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > firmie ?
    > Jesli mozna to tylko z pierwszej maksimum drugiej reki.
    > Interesuja mnie wasze doswiadczenia a nie plotki.

    Mała kasa, dużo szkoleń (to z drugiej ręki).

  • 3. Data: 2002-05-21 06:16:35
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    Hans <m...@i...pl> wrote:
    > Czy mozecie sie podzielic jakimis informacjami dotyczacymi pracy w tej
    > firmie ?

    trochę wstyd się przyznać, że się tam pracuje. :)
    wiesz - jak masz synka, to może powiedzieć w szkole, że tata tańczy na
    rurze w gej-klubie ;-P

    depesz

    p.s. no offence - tak mi się przypomniało.

    --
    hubert depesz lubaczewski http://www.depesz.pl/
    ... vows are spoken to be broken ... [enjoy the silence]

  • 4. Data: 2002-05-21 13:34:50
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl>

    1. Z pierwszej ręki. Ponieważ byłem pracownikiem PROKOM-u.
    a) Absolutnie najnowsza technologia (najnowsze wersje INFORMIX-a,
    serwery o największej mocy itd.).
    b) Można bardzo dużo się nauczyć.
    c) Praca jest ciekawa.
    d) PROKOM jest jedyną firmą informatyczną w Polsce, która UDANIE
    wdrożyła duże projekty. Np. informatyzacja Urzędów Skarbowych
    nie udała się - ponieważ akurat PROKOM ... nie wygrał przetargu.
    e) Pracują tu bardzo sympatyczni ludzie (no może z wyjątkiem dyrektorów :-))
    zjednoczeni w misji wdrażania niesamowicie ambitnych projektów.
    Każdy chętnie pomaga innym kolegom itp.
    f) Ja jestem dumny, że w życiorosie mam PROKOM i wytłuściłem to BOLDem.
    2. Z trzeciej ręki ("Newsweek").
    a) w kategorii najlepsze miejsce pracy w teleinformatyce
    PROKOM zajął drugie miejsce. (pierwsze TP SA).

  • 5. Data: 2002-05-21 14:15:14
    Od: TeXXaS <m...@e...pw.edu.pl>

    "Andrzej K." wrote:

    [ciach]

    Oj, pewnie ja tak nie napiszę, bo tam nie pracuję ;>
    Jak coś takiego czytam to mi się przypomina taki filmik o
    M$ na którym jakiś dyrektor skacze po scenie a potem ma do
    powiedzenia 3 słowa ....
    BTW: Ja mam wszystkie firmy boldem.
    BTW2: Ciekawe czy bardziej wiarygodne są opinie byłych
    czy obenych pracowników....
    _______
    Michał Zaborowski ( TeXXaS )
    ICQ# 48130462

  • 6. Data: 2002-05-21 15:07:20
    Od: "Andrzej K." <k...@2...pl>

    A co chcielibyście jeszcze wiedzieć, ale boicie się zapytać?

  • 7. Data: 2002-05-21 15:32:52
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Andrzej K. <k...@2...pl> wrote:
    > A co chcielibyście jeszcze wiedzieć, ale boicie się zapytać?

    a co powiesz o wdrozeniu systemu dla ZUSu?
    podobno prokom _skutecznie_ wdraza duze systemy, a z ZUSem
    to jakas porazka.
    tak wiec twierdzenie, ze problem z systemem USK jest spowodowany tym,
    ze to nie PROKOM dla USKow robil jakos mnie rozsmieszyl...

    no offence, po prostu ciekawi mnie to.

    pozdrawiam

    romekk

  • 8. Data: 2002-05-21 15:40:39
    Od: "Jarecki" <j...@o...pl>

    > A co chcielibyście jeszcze wiedzieć, ale boicie się zapytać?

    1. skoro Prokom jest taki super to czemu juz tam nie pracujesz?
    2. Co znaczy wedlug ciebie ze: "PROKOM jest jedyną firmą informatyczną w
    Polsce, która **UDANIE** wdrożyła duże projekty". Z opowiesci kolegi z Zus'u
    wiem ze wasz system suxxx i to przeokropnie.

    Jarecki,

  • 9. Data: 2002-05-21 21:22:47
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Jarecki napisał:

> [...]
    > Polsce, która **UDANIE** wdrożyła duże projekty". Z opowiesci kolegi z Zus'u
    > wiem ze wasz system suxxx i to przeokropnie.

    BG też odniósł sukces, ale o jego pewnym systemie operacyjnym trudno
    powiedzieć, że działa niezawodnie. Podobnie jak komunikacja nie oznacza
    wymiany informacji. Udane wdrożenie nie musi mieć nic wspólnego z dobrym
    działaniem, ważne że zakończyło się sukcesem.

    Dogbert

  • 10. Data: 2002-05-21 22:05:30
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Tue, 21 May 2002 15:34:50 +0200, "Andrzej K." <k...@2...pl>
    wrote:

    >d) PROKOM jest jedyną firmą informatyczną w Polsce, która UDANIE
    > wdrożyła duże projekty. Np. informatyzacja Urzędów Skarbowych
    > nie udała się - ponieważ akurat PROKOM ... nie wygrał przetargu.

    A jak z ZUSem?

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa