PracaGrupypl.praca.dyskusjezostałem wypowiedzenie, co wybrać ? › Re: zostałem wypowiedzenie, co wybrać ?
    From: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zostałem wypowiedzenie, co wybrać ?
    Date: Fri, 22 Apr 2005 17:55:34 +0200

    mangod napisał(a):
    > - chodzi mi oto którą z opcji jest lepiej wybrać ?

    To już zależy od Ciebie.

    > - czy wybór będzie miał jakiś wpływ na wystawione świadectwo pracy ? (jeśli
    > tak to jaki może mieć) ?

    Na świadectwie pracy jest napisane w jaki sposób umowa została rozwiązana.

    > - jaki ewentualnie pracodawca może sformułować powód wypowiedzenia w takiej
    > sytuacji ? (dodam że
    > byłem pracownikiem do którego nie miano żadnych zastrzeżeń, krótko mówiąc
    > niczym nie podpadłem po prostu
    > mam wrażenie że kogoś innego z góry chciano tam przyjąć. Czy to może być coś
    > w stylu "zmiany reorganizacyjne
    > w danej instytucji ? Czy muszę się godzić na taki powód wypowiedzenia?)

    Jeśli masz umowę na czas nieokreślony to teoretycznie *nie mogą* Cię
    zwolnić. W praktyce - jeśli jesteś kierownikiem banku to pewnie
    codziennie nie dopilnowywujesz przynajmniej ze 3 jakichśtam obowiązków
    służbowych opisanych w różnorakich procedurach, więc jeżeli ktoś
    naprawdę Cię bardzo nie lubi to może Cię zwolnić pewnie nawet
    dyscyplinarnie.

    Podejrzewam jednak, że "nie mają na Ciebie haka" dlatego chcą żebyś sam
    się zwolnił. Nie mieliście w tym banku szkoleń z obsługi klienta? Nie
    wciskali wam do głowy technik manipulacji? Jeśli nie - to wpisz w
    googlach słowo "presupozycje", bo widzę, że już uwierzyłeś, że masz
    tylko 2 wyjścia. Które z nich wybierzesz - to i tak nie ważne, bo w
    efekcie zwolnisz jednak komuś te stanowisko, a czy po miesiącu, czy
    trzech - mała różnica. Może sam nie zwróciłbym uwagi na to, że to
    manipulacja, ale jak już napisałeś, że na podjęcie decyzji masz czas
    tylko do jutra i to do 8:00 to już miałem taki wielki czerwony napis
    MANIPULACJA przed oczami :)

    Nie twierdzę, że powinieneś skorzystać z trzeciego wyjścia (w ogóle się
    nie zwalniać) ale możesz to przemyśleć, a ostateczna decyzja należy już
    tylko do Ciebie.

    --
    --- Wojciech virrar Malinowski ---