PracaGrupypl.praca.dyskusjeznęcanie się nad pracownikiem - długie › Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    Date: Thu, 23 May 2002 11:49:30 +0200

    i współczuję każdemu, kto na własnych plecach doświadczył co tak
    naprawdę zn. mobbing.

    Dopiszę jak zwykle swoje "cztery słowa". Nie raz mnie tu bluzgano że mam
    pretensje do pracodawców, a jak chcialem przez to wyrazić, że mnie to
    rownież spotykało i że mam pretensje do takich "hien" to spotykało się to
    oburzeniem !!!
    Zdajcie sobie w koncu sprawę ludziska że ten problem istnieje, że są tacy
    skur... którzy pracownika mają za kulę u nogi.
    Sam się czasem zastanawiałem jak dobrać się do dupy takim gnojkom
    poniżającym ludzi, ale nic nie wymyśliłem ..... oni zawsze są górą, bo jak
    nie raz pisałem pracownik w konfrontacji z przełożonym zawsze ma nniejsze
    szanse !!! Ale uważam ze dla przykładu powinno sie udupić jednego i drugiego
    z zakazem zatrudniania na wieki !!!
    Z tym problemem trzeba coś zrobić, moze wspólnie coś wymyślimy, kiedyś
    proponowano wrzucać na grupę wykaz takich firm, to byłoby dobre rozwiązanie
    uważam, aby przestrzec przyszłych pracowników przed przyszłym ich żywciowym
    koszmarem jakim jest praca u takiego pracodawcy !!!
    Co Wy na to ????

    Pozdrawiam
    Wrangler