PracaGrupypl.praca.dyskusjeznęcanie się nad pracownikiem - długie › Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    From: "Ruda" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    Date: Thu, 23 May 2002 11:33:44 +0200

    Zważywszy na fakt, że "przemiła szefowa" była prezesem firmy marne to szanse
    by były. Powiem jedno: czasem nie rozumiem czemu niektórzy pracodawcy tak
    traktują swoich pracowników. Jakby nie spojrzeć, to własnie dobrzy
    pracownicy pracują na opinię firmy, pracują na firmę, więc chyba "coś za
    coś". Jeśli dzięki mnie potencjalny klient pomysli sobie "porządny
    pracownik, porządna firma nawiążę współpracę", a potem mi się oberwie, bo
    "przemiła" pani szefowa ma zły dzień, to gdzie tu sens...