PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana pracy z dnia na dzień › Re: zmiana pracy z dnia na dzień
  • Data: 2003-07-16 22:32:00
    Temat: Re: zmiana pracy z dnia na dzień
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@o...pl napisał:

    > nie - wolę zapytać doświadczonych grupowiczów!

    Ja to doświadczony w szukaniu pracy bez wyników jestem, ale znów sie
    odezwę - nie znam przepisów wymagających tzw. ciągłości zatrudnienia,
    ale bardzo rzadko w ogłoszeniach o pracę jest takie coś wymagane, z tym
    że chodzi o najbardziej kanalarskie roboty [bez obrażania kogokolwiek -
    roboty gdzie trafiają albo osoby nic nie umiejące albo zdesperowane
    CHWILOWO szukające jakiejkolwiek pracy] typu ochroniarz. Samo pojęcie
    odeszło w niebyt chyba razem z socjalizmem. Ale zbyt długo wakacjować
    się też nie radzę, z powodów nie ideologicznych, ale własnie takich, że
    nie możesz [a może możesz? ;)] być pewien, kiedy znajdziesz nową robotę.

    Flyer