eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjezałatwianie spraw w czasie pracyRe: załatwianie spraw w czasie pracy
  • Data: 2005-09-13 19:39:26
    Temat: Re: załatwianie spraw w czasie pracy
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 13 Sep 2005 15:35:01 +0200, MK napisał(a):

    > Szczęsliwie, czas pracy np. księgowości nie pokrywa się z czasem pracy
    > części produkcyjnej.

    I tu odpowiedz. Jesli pracownik ma mozliwosc rozmawiac z odpowiednimi
    sluzbami zakladowymi poza swoimi godzinami pracy, to jak najbardziej
    powinien to czynic wtedy. Podobnie jak np. pracownicy nocnej zmiany,
    ktorzy czesto w tym celu musza jeszcze zostawac z godzine w zakladzie,
    czekajac na przyjscie kadrowca czy innej osoby do ktorej maja sprawe.

    W przypadku pracy na tasmie nie ma podobnych watpliwosci - bo fizycznie
    sie nie da zostawic pracy i zalatwiac innych spraw.

    Z tego co piszesz o zmianie organizacji pracy, to chyba dostaniecie
    wypowiedzenia warunkow pracy i placy, ktore w przypadku niewyrazenia zgody
    mozna traktowac jako normalne wypowiedzenie. Na ich podpisanie jest (zdaje
    sie) dluzszy czas - nie ma obowiazku natychmiastowego podpisania - ale to
    juz mam nadzieje, ze wypowiedza sie grupowi kadrowcy. Jednoczesnie (znow
    uklon o fachowa interpretacje do kadrowcow), poniewaz pracodawca przez
    okres do 3 miesiecy moze dosyc swobodnie dysponowac pracownikiem, brak
    zgody na nowe warunki pracy (nie placy - ta nie ulega zmianie w tym
    czasie) nie oznacza, ze nie bedize sie musialo pracowac w nowym systemie w
    okresie wypowiedzenia.
    pzdr
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1