PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie umowy o pracę na czas nieokr. › Re: wypowiedzenie umowy o pracę na czas nieokr.
    From: "Radoslaw Zygmunt" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy o pracę na czas nieokr.
    Date: Wed, 27 Feb 2002 10:20:53 +0100

    > Jak wyglŕda perspektywa znalezienia pracy
    > po ukoźczeniu studiów doktoranckich z fizyki
    [...]

    Poza niewatpliwie ciekawym watkiem dyskusji pt "czy dyplom rowna sie
    wiedzy?" nalezy zwrocic uwage na jeszcze jeden aspekt. Po doktoracie ta
    osoba bedzie miala blisko, albo ponad 30 lat (zaleznie od tempa studiowania
    ;-)) i w zasadzie zadnego doswiadczenia. A wystarczy przejrzec ogloszenia -
    wiek do 30 lat, wyksztalcenie wyzsze, minimum kilka lat doswiadczenia...

    To dla mnie jest wybor z rodzaju "byc czy miec". Mam znajomych, ktorzy
    niedawno staneli przed takim dylematem. To trudny wybor, i na pewno nikt nie
    podpowie jaka decyzja jest sluszna - zbyt wiele zmiennych ;-)

    Pozdrawiam
    MM