PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie umowy na okres próbny › Re: wypowiedzenie umowy na okres próbny
  • Data: 2008-10-29 19:01:37
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy na okres próbny
    Od: "andreas" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> napisał w
    wiadomości news:gea9a8$mq2$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Dzięki takiemu postępowaniu np. pracodawcy mogą spokojnie spać bo nie muszą
    > się bać, że zdesperowany pracownik przyjdzie z samopałem i mu nie wpakuje kuli
    > w głowę. Nie jest też narażony na okresowe wybuchanie rewolucji i buntów,
    > które nie miały dobrego wpływu na samopoczucie i zdrowie właściciela.

    Po pierwsze jak każdy socjalista nie potrafisz sobie wyobrazić, że ludzie mogą
    się samodzielnie dogadać co do warunków współpracy i tych warunków potem W SWOIM
    INTERESIE dotrzymywać.

    Po drugie wytłumacz jak to się dzieje, że te rewolucje i bunty nie wybuchają w
    krajach gdzie nie ma kodeksu?
    I do tych okropnych krajów ludzie emigrują z miejsc, gdzie władza ludowa się
    pochyla z troską nad obywatelem.

    --
    andreas